Ezt érte el a Tesco az első félévben
A Tesco Csoport nyilvánosságra hozta a 2015/16-os üzleti év első félévének eredményeit.
A Londoni Értéktőzsdén szerdán közzétett kimutatás alapján a legnagyobb brit kiskereskedelmi vállalat egyszeri tételek nélkül számolt csoportszintű működési eredménye az augusztussal zárult hat hónapban 354 millió font (150 milliárd forint) volt, 54,6 százalékkal kevesebb a tavalyi pénzügyi év azonos időszakában mért 779 millió fontnál – közölte az MTI.
A cég sajtóközleménye az alábbiakat tartalmazza:
• Az előző év azonos időszakához viszonyított forgalom mindegyik európai Tesco piacon emelkedett, köszönhetően annak, hogy a vásárlók értékelték a frissáru területet érintő befektetéseket.
• A Tesco Európa létrehozása felgyorsította a növekedés ütemét és csökkentette a működési költségeket.
• Az Egyesült Királyságon kívüli nemzetközi piacok az előző év azonos időszakához viszonyított első féléves forgalma közel három év óta először mutat növekedést.
• A Tesco Csoport forgalma összességében 0.3%-kal csökkent, állandó árfolyamon számolva.
A féléves eredmények kapcsán David Morris, a Tesco Európa vezérigazgatója az alábbiakat nyilatkozta:
„Az első félév jó teljesítményéért minden dicséret a kollégáinkat, és minden köszönet a partnereinket és beszállítóinkat illeti.
Most minden erőnkkel azon vagyunk, hogy napról napra többet nyújtsunk a közép-európai vásárlóknak. Azáltal, hogy közép-európai vállalatainkat egységes üzletággá szerveztük, időt, pénzt és energiát takarítunk meg: ezeket pedig a vásárlóknak nyújtott ajánlatainkba forgatjuk vissza.”
Dave Lewis, a Tesco Csoport vezérigazgatójának videó üzenete az alábbi linken érhető el:
További részletek a Tesco Csoport féléves eredményeivel kapcsolatban az alábbi linken érhetők el: http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=164
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >