Ezt érte el a Tesco az első félévben
A Tesco Csoport nyilvánosságra hozta a 2015/16-os üzleti év első félévének eredményeit.
A Londoni Értéktőzsdén szerdán közzétett kimutatás alapján a legnagyobb brit kiskereskedelmi vállalat egyszeri tételek nélkül számolt csoportszintű működési eredménye az augusztussal zárult hat hónapban 354 millió font (150 milliárd forint) volt, 54,6 százalékkal kevesebb a tavalyi pénzügyi év azonos időszakában mért 779 millió fontnál – közölte az MTI.
A cég sajtóközleménye az alábbiakat tartalmazza:
• Az előző év azonos időszakához viszonyított forgalom mindegyik európai Tesco piacon emelkedett, köszönhetően annak, hogy a vásárlók értékelték a frissáru területet érintő befektetéseket.
• A Tesco Európa létrehozása felgyorsította a növekedés ütemét és csökkentette a működési költségeket.
• Az Egyesült Királyságon kívüli nemzetközi piacok az előző év azonos időszakához viszonyított első féléves forgalma közel három év óta először mutat növekedést.
• A Tesco Csoport forgalma összességében 0.3%-kal csökkent, állandó árfolyamon számolva.
A féléves eredmények kapcsán David Morris, a Tesco Európa vezérigazgatója az alábbiakat nyilatkozta:
„Az első félév jó teljesítményéért minden dicséret a kollégáinkat, és minden köszönet a partnereinket és beszállítóinkat illeti.
Most minden erőnkkel azon vagyunk, hogy napról napra többet nyújtsunk a közép-európai vásárlóknak. Azáltal, hogy közép-európai vállalatainkat egységes üzletággá szerveztük, időt, pénzt és energiát takarítunk meg: ezeket pedig a vásárlóknak nyújtott ajánlatainkba forgatjuk vissza.”
Dave Lewis, a Tesco Csoport vezérigazgatójának videó üzenete az alábbi linken érhető el:
További részletek a Tesco Csoport féléves eredményeivel kapcsolatban az alábbi linken érhetők el: http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=164
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >