Ezt érte el a Tesco az első félévben
A Tesco Csoport nyilvánosságra hozta a 2015/16-os üzleti év első félévének eredményeit.
A Londoni Értéktőzsdén szerdán közzétett kimutatás alapján a legnagyobb brit kiskereskedelmi vállalat egyszeri tételek nélkül számolt csoportszintű működési eredménye az augusztussal zárult hat hónapban 354 millió font (150 milliárd forint) volt, 54,6 százalékkal kevesebb a tavalyi pénzügyi év azonos időszakában mért 779 millió fontnál – közölte az MTI.
A cég sajtóközleménye az alábbiakat tartalmazza:
• Az előző év azonos időszakához viszonyított forgalom mindegyik európai Tesco piacon emelkedett, köszönhetően annak, hogy a vásárlók értékelték a frissáru területet érintő befektetéseket.
• A Tesco Európa létrehozása felgyorsította a növekedés ütemét és csökkentette a működési költségeket.
• Az Egyesült Királyságon kívüli nemzetközi piacok az előző év azonos időszakához viszonyított első féléves forgalma közel három év óta először mutat növekedést.
• A Tesco Csoport forgalma összességében 0.3%-kal csökkent, állandó árfolyamon számolva.
A féléves eredmények kapcsán David Morris, a Tesco Európa vezérigazgatója az alábbiakat nyilatkozta:
„Az első félév jó teljesítményéért minden dicséret a kollégáinkat, és minden köszönet a partnereinket és beszállítóinkat illeti.
Most minden erőnkkel azon vagyunk, hogy napról napra többet nyújtsunk a közép-európai vásárlóknak. Azáltal, hogy közép-európai vállalatainkat egységes üzletággá szerveztük, időt, pénzt és energiát takarítunk meg: ezeket pedig a vásárlóknak nyújtott ajánlatainkba forgatjuk vissza.”
Dave Lewis, a Tesco Csoport vezérigazgatójának videó üzenete az alábbi linken érhető el:
További részletek a Tesco Csoport féléves eredményeivel kapcsolatban az alábbi linken érhetők el: http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=164
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >