Ezért marad Oroszországban az Unilever
Az erős oroszországi jelenlétű cégek megvédték döntésüket, amiért nem hagyják el az orosz piacot. Az Unilever is állítja, hogy azért marad Oroszországban, mivel a teljes kivonulás esetén az orosz állam átvenné a cég tevékenységeit.

Maradnak az orosz piacon
Sok nyugati vállalat megszüntette oroszországi tevékenységét a szankciók és a háború miatt. Az Unilever leállította a reklámozást Oroszországban, de továbbra is értékesíti termékeit és hozzájárul az orosz gazdasághoz. A vállalat aggódik, hogy a kilépés következtében az orosz állam átvenné márkáinak működtetését. Az Unilever adományokat nyújtott Ukrajnának, és nem találtak olyan megoldást, amely megakadályozná az orosz állam további előnyöket szerzését.
A Shell-t is kritizálták, mert továbbra is kereskedik orosz gázzal, bár korábban kivonulást ígért. A vállalat azt állítja, hogy hosszú távú szerződések kötelezik őket a kereskedelemre, és ez nem sérti a törvényeket vagy a szankciókat.
A cégek tehát nehéz helyzetben vannak, mert a kilépés negatív következményekkel járhat, mint például a tevékenységek kisajátítása az orosz állam által.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerzett a Magnit az Azbuka Vkusa prémium üzletláncban
A Magnit, Oroszország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca többségi részesedést vásárolt…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Védjegybejegyzést kért a McDonaldʼs Oroszországban
A McDonaldʼs kérelmet nyújtott be az orosz szabadalmi hivatalhoz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >