Ezek voltak a nyár legkeresettebb termékei
Az idei nyár a pihenés és a szórakozás jegyében telt, amit a legkeresettebb termékek is tükröznek. Az Árukereső friss felmérése szerint a magyarok által legtöbbet vásárolt cikkek között a retró zenelejátszók, szelfibotok, kerékpáros tartozékok, valamint a modern technológiai eszközök, mint az e-könyv-olvasók és VR-szemüvegek álltak az élen. Az adatok azt mutatják, hogy a nyári hónapokban az emberek elsősorban a kikapcsolódásukhoz és szabadidős tevékenységeikhez szükséges termékeket keresték.

A túrázáshoz kapcsolódó eszközök is nagyon mentek
Az MP3- és MP4-lejátszók visszatérése különösen figyelemre méltó, hiszen ezekre a felhasználók 44%-a keresett rá, míg a kerékpáros telefontartókra 42%-kal nőtt az érdeklődés. A bluetooth-os nyomkövetők és analóg kamerák is népszerűek voltak, mindkettő iránt 32%-kal nőtt a kereslet. A VR-szemüvegek szintén slágertermékké váltak, ezek iránt 26%-kal nőtt az érdeklődés.
Júliusban a túrázáshoz kapcsolódó eszközök domináltak, 37%-kal több szelfibotot és 18%-kal több e-könyv-olvasót kerestek, miközben a GPS-ek és powerbankek is jelentős népszerűségnek örvendtek. Éves viszonylatban a VR-szemüvegek igazi sztárterméknek bizonyultak: 24%-kal több keresést generáltak, mint tavaly, és a hozzájuk tartozó kiegészítők iránt is 174%-kal nőtt az érdeklődés.
Az Árukereső adatai szerint a mobiltelefon-alkatrészek iránt is megnőtt a kereslet, 63%-os növekedéssel. Hasonlóan nagy ugrást tapasztaltak a fényképezők és objektívek (54-43%), valamint a projektorok esetében is, amelyek egyre népszerűbbek otthoni és kerti filmezésekhez.
A nyári szezon keresési trendjei alapján egyértelmű, hogy a kikapcsolódás, a szórakozás és a természetjárás továbbra is kiemelkedő szerepet játszanak a vásárlók életében. Az idei nyár változatos termékpalettája jól tükrözi a magyar fogyasztók érdeklődését a modern technológiai eszközök és a retró cikkek iránt egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordforgalomra készül a budapesti repülőtér – minden részletre kiterjed a nyári felkészülés
Soha nem látott utasforgalomra számítanak a 2025-ös nyári szezonban a…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >Ez az 5 leggyakoribb mítosz a légkondicionálókkal kapcsolatban
A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >Deloitte: Magyarország túlteljesítette a globális M&A trendeket
Tavaly a nemzetközi vállalati összeolvadás és felvásárlás (M&A) piaca mérsékelt…
Tovább olvasom >