Ez volt a 2023-as év egyik rekorder étele
Számos olyan magyar rekord van, amit büszkén mondhatunk a magunkénak, vagy különlegesek számunkra valamilyen szempontból. Miénk például a világ legnagyobb képeslapja, vagy a legmagasabb Lego torony is – ugyanakkor az ételek tekintetében 2023-ban egy újabb csúcsot döntöttünk meg: több mint tízmillió hot-dog fogyott a MOL magyarországi Fresh Corner hálózatában.
Az elképesztő szám elérése nem is hat meglepőnek, ha egy kicsit az adatok mögé nézünk: A MOL töltőállomás hálózata már rég nem csak egy benzinkút: fizikailag a régió piacvezetőjének számító vállalat hálózata az egyik legnagyobb, széles nyitvatartási idővel és az emberek számára kényelmes megközelíthetőséggel. A MOL kutak mára olyan komplex szolgáltatási központokká alakultak, ahol az úton lévők a minőségi üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és szolgáltatásokkal találkozhatnak, a magyarországi Fresh Corner hálózat pedig immár 70%-os lefedettséggel van jelen az egész országban.
A magas minőséget képviselő Fresh Corner hot-dog népszerűsége nem véletlen, hiszen a grillkolbászt a Pick, az ízletes szószokat pedig a Heinz garantálja, a könnyű fogyaszthatósága egy autóút közben pedig elsőszámú választásává teheti a vásárlóknak.
Nem volt ez másként augusztus 11-én, egy pénteki napon sem, amikor a hálózatban a legtöbb hot-dog fogyott: ez nem kevesebb, mint 39 189 darab egyetlen napon!
A napi átlagot tekintve is hihetetlen a mennyiség, amit a magyar autósok elfogyasztanak, hiszen nagyjából 30 000 darab ízletes finomságot kóstolnak meg. Ez annyit jelent, mintha Szarvas település minden lakosa naponta vásárolna egy hot-dogot.
A MOL MOVE felhasználók adatait vizsgálva azonban különleges egyéni csúcsok is felsejlenek az applikációt pörgetők közt. Volt olyan lelkes rajongó, aki a 2023-as évben 750 darabot evett meg a grillkolbászos kifliből, 45 000 MOVE-os vásárló pedig igen kísérletező kedvű: ők ugyanis mindegyik ízt megkóstolták már legalább egyszer. Egy favorit azonban a hot-dog rajongók közt is letaszíthatatlan a trónról: a ketchup még mindig a legtöbbet választott szósz.
Egy helyszín kiemelkedett a többi közül. Ez pedig nem más, mint az M3-as autópálya hatvani pihenője. Ezen a töltőállomáson ugyanis 181 430 darab hot-dogot szolgáltak ki az éhes utazóknak 2023-ban. Az M3-as autópálya egyébként is kiemelt útvonalnak számít a hot-dog zarándokok közt, hiszen ezen út mentén található kutakon fogy el a legtöbb.
„A fenti számokat tekintve azt hiszem, joggal állíthatjuk, hogy a Fresh Corner hot-dog immáron a magyar popkultúra része lett. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a hot-dog esetében be tudtuk bizonyítani: alapjaiban újraépítve ezt a terméket, a partnereinkkel közösen a véleményünk szerint a létező legjobb minőségű alapanyagokat kifejlesztve még magasabb szintre tudtuk emelni ezt a produktumot. Egy dimenzióváltás történt nálunk a benzinkutakat tekintve. A töltőállomások mára túlnőttek az eredeti szerepkörükön, teljes szolgáltatási központokká váltak. Nekünk pedig az a hosszútávú célunk, hogy mi legyünk az autósok elsőszámú választása az egész régióban: ez tíz országot és több mint 2000 töltőállomást jelent. Számunkra ez az elsődleges inspiráció.”
– nyilatkozta Dr. Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelem igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >