„Ez profi volt, Klárika!”
Trade magazin különdíj: Profi Születésnap nyereményjáték promócióA Profi diszkontokban évente kiemelt promócióként több nyereményjátékot is rendeznek. A 2008-as szeptemberi Születésnap mégis különleges volt, mert egy komplett médiakampánnyal támogatták, a Balázs–Korda sztárpár szereplésével tévében, az interneten és az üzletekben is.
A merőben új kommunikációs koncepció több cél elérésére irányult. A lánc imázsépítése, a márkanév újrapozicionálása, új vásárlók szerzése, a vevőkör fiatalítása a régi vásárlók megtartása mellett, a vásárlási intenzitás növelése, irányzott forgalomnövelés érdekében zajlott a születésnapi kampány. Minden vevő egy kupont kapott a vásárlást igazoló blokk mellé, ezzel játszhatott a kasszazónán kívül felállított nyerőgépen a napi ajándékokért, illetve részt vehetett a fődíj – 2 db Ford Fiesta személygépkocsi – sorsolásán, ha a játék végén bedobta a kitöltött szelvényt a boltokban kihelyezett gyűjtőládákba. Összesen 850 000 darab nyereményszelvényt bocsátottak ki.
Az akció sikeréhez nagyban hozzájárult a kreatív koncepció, amely humoros, fiatalok és idősebbek számára is könnyen emészthető történetével, ugyanakkor a sztárpár jellegzetességeinek kihangsúlyozásával irányította a figyelmet a Profi üzlethálózatra és a promócióban külön kiemelt termékekre.
A tv-spotok, rádióhirdetések mindegyikében közös jellemző volt, hogy a beszerzést irányító Klárika valami fergetegesen ügyes és humoros dolgot csinált, amelyet a kísérőként funkcionáló Gyuri „Ez profi volt, Klárika!”, majd Klárika „Ez profi volt, Gyurikám!” felkiáltással nyugtázott. Az óriásplakátokon, sajtóban, a bolti szóróanyagokon és az akciós újság címlapján is ez a fő üzenet jelent meg. A kampány szervezésében a D&V Marketing Kft. volt a Profi partnere.
A kitűzött célok teljesültek, a születésnapi promóció eredményesen zárult. Mindezek alapján érthető, hogy a kampány eredetiségével, vidám ötletességével, integrált eszközrendszerével a Trade magazin elismerését is elnyerte.
A különdíjat és a hozzá tartozó ajándékokat Kincses Zsuzsanna, a Profi Magyarország Zrt. marketingkommunikációs vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >