Ez én vagyok! Bud Spencerrel kezdődik az Arany Fácán sörmárka tavaszindító játéka
Személyesen Bud Spencer buzdít részvételre az Arany Fácán április 7. és május 7. között zajló izgalmas játékában. A fődíj egy 50 fős sör-virsli kerti party. A játék célja, hogy olyan élet-utakat, egyedi történeteket mutasson be és ismerjen el, amelyek mögött az időtálló értékteremtés, a példamutatás áll.
„A márka imidzséhez, alapelveihez, személyiségéhez igazodik ez a játék. Szerettünk volna fogyasztóinknak egy olyan lehetőséget teremteni, mely által mi is közelebb kerülünk hozzájuk, ugyanakkor elismerjük mindazokat az értékeket, amelyeket több év munkával ők maguk teremtettek. Ebben egy ikonikus személyiség támogatását kértük, aki pályájával maga is maradandó értéket teremtett és a magyarok egyik nagy kedvence a mai napig” – fogalmazott Palkó András, a HEINEKEN Hungária Zrt. helyi márkákért felelős group brand menedzsere.
Bud Spencer római otthonában fogadta az Arany Fácán sör csapatát, itt mondta el a játékban részvételre buzdító üzenetét. A 85 éves „buldózer” számára Magyarország, a magyar rajongók nagyon sokat jelentenek. Még így, hatvan év távlatából is nagy örömmel emlékszik vissza utolsó vízilabdás mérkőzésére, amelyet éppen itt Budapesten, a magyar válogatott ellen vívott 1955. december 2-án. „A magyar rajongóimnak különösen sokat köszönhetek. Tudom, hogy több rajongói klub is működik, hihetetlen, hogy a magyar közönség mennyire kitartó, lelkes, és ez nekem nagyon sokat jelent. Természetes, hogy elfogadtam egy ilyen izgalmas magyar felkérést. Sőt, remélem hamarosan személyesen is el tudok menni Magyarországra” – mondta jókedvűen a világsztár.
Ez én vagyok! – itt van tehát a lehetőség, hogy most megismerjük azokat a példaképeket, akik egy-egy közösség számára időtálló értékeket teremtettek. A május 7-éig tartó játékban a közönség szavazatai alapján dől el, hogy ki nyeri az 50 fős kerti partyt.
„induljon a játék! De figyelem, jó munkát végezzetek, különben dühbe jövünk!” – hangzik az üzenet végén, mely itt érhető el mindenki számára.
Részletek a játék honlapján és az Arany Fácán facebook-oldalán.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >