Ez én vagyok! Bud Spencerrel kezdődik az Arany Fácán sörmárka tavaszindító játéka
Személyesen Bud Spencer buzdít részvételre az Arany Fácán április 7. és május 7. között zajló izgalmas játékában. A fődíj egy 50 fős sör-virsli kerti party. A játék célja, hogy olyan élet-utakat, egyedi történeteket mutasson be és ismerjen el, amelyek mögött az időtálló értékteremtés, a példamutatás áll.
„A márka imidzséhez, alapelveihez, személyiségéhez igazodik ez a játék. Szerettünk volna fogyasztóinknak egy olyan lehetőséget teremteni, mely által mi is közelebb kerülünk hozzájuk, ugyanakkor elismerjük mindazokat az értékeket, amelyeket több év munkával ők maguk teremtettek. Ebben egy ikonikus személyiség támogatását kértük, aki pályájával maga is maradandó értéket teremtett és a magyarok egyik nagy kedvence a mai napig” – fogalmazott Palkó András, a HEINEKEN Hungária Zrt. helyi márkákért felelős group brand menedzsere.
Bud Spencer római otthonában fogadta az Arany Fácán sör csapatát, itt mondta el a játékban részvételre buzdító üzenetét. A 85 éves „buldózer” számára Magyarország, a magyar rajongók nagyon sokat jelentenek. Még így, hatvan év távlatából is nagy örömmel emlékszik vissza utolsó vízilabdás mérkőzésére, amelyet éppen itt Budapesten, a magyar válogatott ellen vívott 1955. december 2-án. „A magyar rajongóimnak különösen sokat köszönhetek. Tudom, hogy több rajongói klub is működik, hihetetlen, hogy a magyar közönség mennyire kitartó, lelkes, és ez nekem nagyon sokat jelent. Természetes, hogy elfogadtam egy ilyen izgalmas magyar felkérést. Sőt, remélem hamarosan személyesen is el tudok menni Magyarországra” – mondta jókedvűen a világsztár.
Ez én vagyok! – itt van tehát a lehetőség, hogy most megismerjük azokat a példaképeket, akik egy-egy közösség számára időtálló értékeket teremtettek. A május 7-éig tartó játékban a közönség szavazatai alapján dől el, hogy ki nyeri az 50 fős kerti partyt.
„induljon a játék! De figyelem, jó munkát végezzetek, különben dühbe jövünk!” – hangzik az üzenet végén, mely itt érhető el mindenki számára.
Részletek a játék honlapján és az Arany Fácán facebook-oldalán.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >