Ez a csodafegyver az, ami a Lidlt ás az Aldit életben tartja ezekben a nehéz időkben
Óvatosan és megfontoltan költenek a magyar vásárlók: sokan a belépő szintű termékeket keresik, a prémium élelmiszerekből kevesebb fogy, és megnőtt az érdeklődés a sajátmárkás termékek iránt is. Miközben a vásárlók spórolnak, az FMCG-cégek kénytelen leépíteni, ám bizonyos szinten profitálnak is a helyzetből: sokan most szívesebben fordulnak a sajátmárkás termékek felé – mutat rá a Pénzcentrum friss cikkében.

Sokan próbálnak ki új sajátmárkás termékeket
A fogyasztók egyre inkább elégedettek a saját márkás termékek minőségével, ízével, változatosságával és innovációjával – és ragaszkodnak hozzájuk
– nyilatkozta Angus McOuat, a McKinsey munkatársa.
Vásárlóink egyre gyakrabban és egyre több kategóriában vásárolnak a saját márkás termékeinkből. Eladott darabszámot tekintve a tejtermékek esetében minden tizedik, míg a felvágottaknál minden hatodik termék saját márkás portfólióból kerül ki. Vállalatunkon belül stabilan növekvő részaránnyal bírnak ezek a termékek, jelenleg a bevétel több mint 3 százalékáért felelnek, ez a termékek darabszámát tekintve azt jelenti, hogy minden huszonötödik termék saját márkás
– fejtette ki Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.
A saját márkás termékek eleinte az alacsonyabb áruk miatt voltak vonzóak a nagyközönség számára, ezek azonban gyakran vezettek csalódásokhoz. Mára a cégek belátták, hogy csak a minőség garantálásával tudják elnyerni a vásárlók bizalmát, így jelenleg a saját márkás termékek széles választéka lehet a kapocs a vásárló és a kereskedő között.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Gyorsuló infláció Magyarországon: brutális élelmiszerdrágulás és kérdéses hatékonyságú intézkedések
2025 februárjában ismét gyorsult az infláció Magyarországon: a fogyasztói árak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >