Ez a csodafegyver az, ami a Lidlt ás az Aldit életben tartja ezekben a nehéz időkben
Óvatosan és megfontoltan költenek a magyar vásárlók: sokan a belépő szintű termékeket keresik, a prémium élelmiszerekből kevesebb fogy, és megnőtt az érdeklődés a sajátmárkás termékek iránt is. Miközben a vásárlók spórolnak, az FMCG-cégek kénytelen leépíteni, ám bizonyos szinten profitálnak is a helyzetből: sokan most szívesebben fordulnak a sajátmárkás termékek felé – mutat rá a Pénzcentrum friss cikkében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-10-03-23.15.23.png)
Sokan próbálnak ki új sajátmárkás termékeket
A fogyasztók egyre inkább elégedettek a saját márkás termékek minőségével, ízével, változatosságával és innovációjával – és ragaszkodnak hozzájuk
– nyilatkozta Angus McOuat, a McKinsey munkatársa.
Vásárlóink egyre gyakrabban és egyre több kategóriában vásárolnak a saját márkás termékeinkből. Eladott darabszámot tekintve a tejtermékek esetében minden tizedik, míg a felvágottaknál minden hatodik termék saját márkás portfólióból kerül ki. Vállalatunkon belül stabilan növekvő részaránnyal bírnak ezek a termékek, jelenleg a bevétel több mint 3 százalékáért felelnek, ez a termékek darabszámát tekintve azt jelenti, hogy minden huszonötödik termék saját márkás
– fejtette ki Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.
A saját márkás termékek eleinte az alacsonyabb áruk miatt voltak vonzóak a nagyközönség számára, ezek azonban gyakran vezettek csalódásokhoz. Mára a cégek belátták, hogy csak a minőség garantálásával tudják elnyerni a vásárlók bizalmát, így jelenleg a saját márkás termékek széles választéka lehet a kapocs a vásárló és a kereskedő között.
Kapcsolódó cikkeink
Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >