Extreme Digital: várhatóan nagyobb lesz a hazai e-kereskedelem novemberi forgalma a decemberinél
A fekete péntek által generált eladásoknak köszönhetően várhatóan idén először magasabb lesz a magyarországi e-kereskedelem novemberi forgalma a decemberinél – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója az online kiskereskedelmi cég budapesti sajtótájékoztatóján.
Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, a Black Friday a magyar kiskereskedelem meghatározó része lett, a GKI Digital felmérése szerint tavaly a webshopok 62 százaléka kapcsolódott be az akcióba, idén ez az arány akár 80 százalék is lehet.
Hozzátette, a magyar e-kereskedelem idén is 20-30 százalék körüli növekedést mutat, így elérheti az 500 milliárd forintot.
Kitért arra, hogy a sikeres akcióra hónapokig kell készülniük a kereskedőknek, egyebek mellett komoly készleteket kell felhalmozniuk, amit főként a nagyobb e-kereskedők tudnak megtenni.
Várkonyi Balázs úgy látja, a 2015-ös logisztikai krízis óta a Magyarországon működő futárszolgálatok folyamatosan fejlődnek, ugyanakkor az e-Net kutatása szerint még a tavalyi ünnepi szezonban is átlagosan négy napot késtek a kiszállításokkal. Az ügyvezető igazgató az idén is számít csúszásokra.
Az Extreme Digital idén november 16-án rendezi meg a Black Fridayt, 1,5 milliárd forintnyi kedvezményt kínálnak a vásárlóknak. Várkonyi Balázs kiemelte, a társaság Budapesten saját futárszolgálatot is indít a háztartási nagygépek kiszállítására. Hozzátette, országszerte működő 16 szaküzletükben garantáltan átvehetők a fekete pénteki rendelések 5 napon belül.
Az ügyvezető igazgató az MTI kérdésére elmondta: a szeptember 30-án zárult üzleti évben az Extreme Digital 37 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 33 milliárd után, üzleti eredményük az árbevétel 1 százaléka körül mozog. A társaság több mint 300 embert foglalkoztat Magyarországon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >