Tovább erősödött a bizalom az online kereskedelem iránt
A csütörtök este megtartott az ’Év Honlapja 2010’ díjátadón ’Az Év Honlapja Díjat’ az Extreme Digital weboldala kapta. A vállalat szerint az idei évben az internetes kereskedelem iránti bizalom egyre erősebb, ami az adventi időszak első napjaiban is érezhető, hiszen a tavalyihoz képest 25 százalékkal nőtt weboldalukon a vásárlások száma. A karácsonyi slágertermékek között található a tavaly is nagy népszerűségnek örvendő digitális képkeret és notebook, de idén már megjelent az okostelefon, LED TV és táblagép is az ajándékok listáján. A külföldön oly sikeresnek számító e-book azonban nincs a karácsonyi slágerek között.
Az Extreme Digital tapasztalata szerint az elektronikus kereskedelem szerepe egyre meghatározóbbá válik itthon is, a korábbi évekhez képest a bizalom erőteljes erősödése tapasztalható mind a vásárlók, mind a gyártók részéről. A vásárlók már a drágább termékeket is szívesen vásárolják az internetről és idén már egyre gyakoribb a főtermékhez kapcsolódó kiegészítő termékek online vásárlása is. A termékek tekintetében egyre nagyobb az arányuk a fehéráru termékeknek, valamint a tablet PC és okostelefon iránt szintén nagy az érdeklődés. A netbookok iránti bizalmatlanság már elmúlt, meghatározó szerepet hasított ki magának a hordozható számítógépek piacán.
Az adventi szezonban is érezhető a bizalom erősödése, hiszen a tavalyinál nagyobb forgalmat tapasztal a vállalat. A vásárlások a korábbi évekhez képest már jóval korábban, november közepén elkezdődtek, és a vásárlói kedv is nagyobb a tavalyinál, az adventi időszak első napjaiban a vásárlók száma 25 százalékkal meghaladta a 2009-es hasonló időszakot. A slágertermékek között ott vannak az egyre népszerűbb okostelefonok, táblagépek és LED TV-k, mely utóbbi már jóval népszerűbb a vásárlók körében, mint az LCD TV. Az Európában a piacot most uraló 3D-s televíziók iránt azonban itthon még nem nagy az érdeklődés magas ára miatt, ugyanígy nem választják sokan az Amerikában és Angliában oly népszerű e-book-ot, melyet a magyar nyelvű tartalmak hiánya magyarázhat. A külföldön már csalódásnak számító ajándékok közé sorolt digitális képkereteket és háztartási kisgépeket azonban még sokan választják itthon. – mondta el az eddigi tapasztalatokat Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.
Csütörtök este kiosztották az idei ’Az Év Honlapja Díjakat’. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub által meghirdetett pályázaton az év honlapjának idén az Extreme Digitalt választották. Az Extreme Digital idén új üzletek nyitása mellett új online megjelenési felületekkel is jelentkezett, hogy még hatékonyabban tudja ügyfelei igényeit kiszolgálni, emellett nyitott a külföldi piacra is, hiszen megjelent Szlovákiában és Csehországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >