Extra gyorsaság és kényelem: három órán belül átvehető a rendelés a DM üzleteiben!
A dm-ben az online és offline bevásárlási formák látványosan találkoznak és kiegészítik egymást, mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően tudja elvégezni a bevásárlást. A drogéria online shopja már összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programmal, így a többszörös pontajánlatok már az online térben is elérhetők. A vásárlók ráadásul a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm-üzletben át is vehetik a termékeket.
A dm a változó körülmények között is sikeresen zárta a gazdasági évet, a gyors reagálás és a rugalmasság kiemelt szerepet kapott, a vállalati kultúrában mélyen gyökerező kölcsönös felelősségvállalás pedig fontos alapot adott a kihívások kezeléséhez. A nemzetközi tapasztalatok és szinergiák, a munkatársak helytállása segített, hogy a változó körülmények között is magas színvonalú szolgáltatással találkozzanak a vásárlók. A dm kiszolgálja a hagyományos, személyes tanácsadást igénylő vevőket, miközben a technikai újítások révén a digitális megoldásokra fogékony közönségnek is maximális vásárlói élményt nyújt.
A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára, az elmúlt négy évben ez a szolgáltatás folyamatosan fejlődött, 2021-ben a shop újabb mérföldkőhöz érkezett: a törzsvásárlóknak szeptembertől lehetősége nyílt összekapcsolni active beauty törzsvásárlói fiókjukat az online shop fiókjukkal. Ezzel számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során: a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, miközben a regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az online shop felületén is meg tudják nézni. A vásárlókat személyre szabott termékajánlatok várják, az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal pedig már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését is szükségessé tette. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt. A megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm-üzletben. A rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen plusz kiszállítás nem károsítja a környezetet, a termékeket pedig újrahasznosított táskába készítik össze a drogéria munkatársai. A regisztrált vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan, a többieknek a szolgáltatás 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől.
A digitális fejlesztések mellett a dm-stratégiánk zászlóshajóit, a törzsvásárlói programot és a Mindig megéri ár stratégiát is erősítette, a fenntarthatóság területén is fontos lépések történtek az elmúlt gazdasági évben. A dm a trendek alakítójaként minden célcsoport számára a legkényelmesebb megoldásokat kívánja nyújtani a jövőben is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >