Extra gyorsaság és kényelem: három órán belül átvehető a rendelés a DM üzleteiben!
A dm-ben az online és offline bevásárlási formák látványosan találkoznak és kiegészítik egymást, mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően tudja elvégezni a bevásárlást. A drogéria online shopja már összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programmal, így a többszörös pontajánlatok már az online térben is elérhetők. A vásárlók ráadásul a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm-üzletben át is vehetik a termékeket.
A dm a változó körülmények között is sikeresen zárta a gazdasági évet, a gyors reagálás és a rugalmasság kiemelt szerepet kapott, a vállalati kultúrában mélyen gyökerező kölcsönös felelősségvállalás pedig fontos alapot adott a kihívások kezeléséhez. A nemzetközi tapasztalatok és szinergiák, a munkatársak helytállása segített, hogy a változó körülmények között is magas színvonalú szolgáltatással találkozzanak a vásárlók. A dm kiszolgálja a hagyományos, személyes tanácsadást igénylő vevőket, miközben a technikai újítások révén a digitális megoldásokra fogékony közönségnek is maximális vásárlói élményt nyújt.
A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára, az elmúlt négy évben ez a szolgáltatás folyamatosan fejlődött, 2021-ben a shop újabb mérföldkőhöz érkezett: a törzsvásárlóknak szeptembertől lehetősége nyílt összekapcsolni active beauty törzsvásárlói fiókjukat az online shop fiókjukkal. Ezzel számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során: a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, miközben a regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az online shop felületén is meg tudják nézni. A vásárlókat személyre szabott termékajánlatok várják, az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal pedig már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését is szükségessé tette. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt. A megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm-üzletben. A rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen plusz kiszállítás nem károsítja a környezetet, a termékeket pedig újrahasznosított táskába készítik össze a drogéria munkatársai. A regisztrált vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan, a többieknek a szolgáltatás 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől.
A digitális fejlesztések mellett a dm-stratégiánk zászlóshajóit, a törzsvásárlói programot és a Mindig megéri ár stratégiát is erősítette, a fenntarthatóság területén is fontos lépések történtek az elmúlt gazdasági évben. A dm a trendek alakítójaként minden célcsoport számára a legkényelmesebb megoldásokat kívánja nyújtani a jövőben is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >