Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
Exportpiacra alapozott bővülést tervez a prémium csomagolóeszközöket gyártó debreceni Sz. Variáns Kft. a következő másfél-két évben, új termékkörrel – közölte a cég az MTI-vel.
Szakál János, a cég ügyvezető igazgatója kifejtette, hogy körülbelül 10-25 százalékos forgalombővülésre számítanak exportpiaci terveik megvalósulása esetén.
A cég termékeivel már jelen van Németországban, Romániában, Szlovákiában és Nagy-Britanniában is, az export jelenleg éves árbevétele mintegy 20 százalékát teszi ki, a tervezett bővülést az ügyvezető tájékoztatása szerint az új termékkörtől várják.
Olyan csomagolástechnikai megoldásokat kínáló termékkörön dolgoznak, amely megkülönbözteti őket az Európában található versenytársaiktól. Erre azért is nyílik lehetőségük, mert a közelmúltban beszereztek egy Európában különlegesnek számító lézervágó gépet, illetve képessé váltak UV (ultraibolyás) technológiával nyomtatott, extra felülettel ellátott dobozok készítésére – mondta az ügyvezető.
A közelmúltban a Demján Sándor programban elnyert támogatás segítségével üzemelhetik be az év végéig az ultraibolya nyomtatási technológiát használó Heidelberg nyomdagépüket – tette hozzá.
Az Sz. Variáns Kft. árbevételének mintegy 80 százalékát a kiskereskedelemben kapható termékek csomagolása, valamint a merevfalú dobozok és a marketingcélú csomagolások adják. Az ipar teljes területére szállítanak, a többi között az édesiparnak, a porcelániparnak és az elektronikai iparnak. Szolgáltatásaik közé tartozik a formatervezés, a grafikai előkészítés, a nyomtatás, a felületnemesítés és a konfekcionálás is.
Az online megtalálható adatok alapján az Sz. Variáns Csomagolástechnikai Kft. 2024-es nettó árbevétele 1,7 milliárd forint, adózott nyeresége 138 millió forint volt. 2023-as nettó árbevétele 1,4 milliárd forint, adózott nyeresége 42 millió forint volt.
Kapcsolódó cikkeink
Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >