Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
A Lidl Magyarország egy különleges élményre invitálja vásárlóit: az egyik 11. kerületi áruházában egy exkluzív partyval ünnepli az új, „Igazán megéri.” szlogenjének debütálását. A diszkontlánc több aktivitással is készül, az est hangulatáról pedig DJ gondoskodik majd. A rendezvényre az első 200 regisztráló kap garantált belépést.
A Lidl számára fontos, hogy a kiváló minőség és a kedvező árak mellett jelen legyen az emberek mindennapjaiban, támogassa őket kisebb és nagyobb céljaik elérésében. Az „Igazán megéri.” nem csupán egy szlogen, hanem megmutatja, hogy mit képvisel a vállalat, miért éri meg a Lidlnél vásárolni és azt is, hogy túlmutat egy átlagos diszkontláncon. Az Igazán megéri a mindennapok értékeinek felismerését, megélését is jelenti, legyen szó biztonságról, megbízhatóságról vagy éppen közös élményekről.
A piacvezető diszkontlánc új szlogenjének bevezetése kapcsán egy formabontó megoldással, egy exkluzív partyval kedveskedik a vásárlók számára, hiszen sikereit elősorban nekik köszönheti. Az eseményre 2025. október 19-én, vasárnap este kerül sor, amelyre a vállalat Facebook oldalán, az eseményben elhelyezett linken keresztül lehet majd regisztrálni 2025. október 12-én 12:00-tól. Az első 200 regisztráló garantált belépést kap, amennyiben 19:00 és 20:00 között érkezik. Ezt követően a helyszín kapacitásától függően további érdeklődők is csatlakozhatnak, akár regisztráció nélkül.
Az est házigazdája DJ Koósz Milán lesz, aki egyedi remixszel és lendületes hangulattal gondoskodik a hangulatról. Mindemellett mocktailok, merch termékek és természetesen az elmaradhatatlan Lidl Plus kuponok várják a szórakozni vágyókat. A rendezvény ideje alatt a kasszák is üzemelnek majd, így akár a vásárlás is része lehet az élménynek. A Lidl célja, hogy love brandként olyan közösségi élményt teremtsen, amelyben a vásárlók nem csak vásárlók, hanem a Lidl történetének aktív részesei, mert a Lidllel bulizni, élni és vásárolni is igazán megéri.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ősz új köntösben: az Auchan minden korosztályt megszólít szezonális kínálatával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >