Exkluzív Ferrari élményvezetéssel jutalmazta vásárlóit a Catler
Különleges VIP élménynappal zárult ma a professzionális konyhai termékeket gyártó Catler országos nyereményjátéka. A Ramada Resort Auqaworld hotelben tartott rendezvényen a nyertesek exkluzív ételkóstolón vehettek részt, emellett két, százmillió forint értékű Ferrari F40-es sportautót is kipróbálhattak.
A Catler „Startoljon a Ferrari élményért” elnevezésű nyereményjátéka 2013. június 26. – 2014. február 2. –ig tartott. A játékon való induláshoz a Catler konyhai gépek vásárlásakor kapott blokkon található AP-kóddal lehetett jelentkezni a www.ferrarielmeny.hu weboldalon. A játékosoknak emellett a vásárlás pontos dátumát és időpontját is meg kellett adni a regisztrációs felületen. A különleges élményvezetést kínáló nyereményjátékon 15 darab exkluzív Ferrari tesztvezetést sorsoltak ki a játékosok között. A mai rendezvény azonban nemcsak a nyertesek számára kínált szórakozási lehetőséget, hiszen az eseményre minden győztest maximum négy tetszőlegesen kiválasztott személy is elkísérhette.
A Ferrari F40-esekből mindössze 1315 darab készült, melyek ára egyenként 470 ezer dollár, vagyis közel százmillió forint körül volt felszereltségtől függően. Az 1987-ben bemutatott modell különlegessége, hogy mindössze 4.4 másodperc alatt gyorsul fel 100 kilométer/órás sebességre. „A nyereményjáték fődíjának kiválasztásakor azért döntöttünk a Ferrari mellett, mert szerettük volna vásárlóinkat olyan élménnyel megajándékozni, amit csak a Catler konyhai gépek használatával kapcsolatos impulzushoz mérhető”. – jegyezte meg a promóció kapcsán Rutai Gergely, a Fast Hungary Kft. marketing vezetője.
A Catler VIP élménynapon az exkluzív sportautók vezetésének élménye mellett a nyerteseket ínyenc grillfalatokkal, valamint frissen facsart gyümölcslevekkel kényeztették, melyeket természetesen a megbízható működést és a kompromisszumok nélküli kezelhetőséget nyújtó Catler termékekkel készítették el. „A Catler konyhai gépekkel 2008-ban mutatkoztunk be a hazai piacon és a márka magyarországi történetében ez volt az első ilyen nagyszabású nyereményjáték. Természetesen a jövőben is törekedni fogunk arra, hogy ehhez hasonló kivételes élményekkel jutalmazzuk vásárlóink hűségét.”– tette hozzá Krakk Bálint, a Catler termékmenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >