Látványpékség 2017
Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves születésnapját ünneplő Fornetti. A Budapesten, az Oktogon téren található üzlet a nemzetközi trendeknek megfelelő, kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség-szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a cég, amely az elmúlt két évben számos új országban jelent meg a termékeivel.
– Ez az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is, a tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén – hangsúlyozta Bánhidi Attila, a Fornetti Kft. kereskedelmi és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Marokkóban terjeszkedik a francia Casino üzletlánc
A francia Groupe Casino bejelentette, hogy az elkövetkező tíz évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >Online tanfolyam segíti a helyi turizmus fejlesztését
Elindult a Falusi Turizmus Fellendítését Célzó Oktatási Pályázat, amely gyakorlati…
Tovább olvasom >2040-re több mint 2,4 milliárd turista járja majd a világot
Az elmúlt évtizedekben a turizmus példátlan növekedést mutatott: 1975 és…
Tovább olvasom >