Évről évre többet nyújt a Tesco
A Tesco, ahogy a korábban, úgy 2017-ben is arra törekedett, hogy tovább fejlessze szolgáltatásait, s napról napra többet nyújtson a vásárlóknak. A tavalyi évről és a lánc előtt álló kihívásokról Pártos Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója beszélt lapunknak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/05/P%C3%A1rtos-Zsolt-Tesco_opt-200x300.jpeg)
Pártos Zsolt
ügyvezető igazgató
Tesco Magyarország
„2017-ben tovább bővítettük a Tesco Online Bevásárlást és a Scan&Shop szolgáltatást, fejlesztettük termékkínálatunkat, s a 2016-ban megkezdett magyar borokat népszerűsítő programunkat is folytattuk. Így mára nemcsak itthon, de a közép-európai régió másik három országában, illetve az Egyesült Királyságban is elérhetők a magyar borok.
Fontos előrelépést tettünk az élelmiszer-pazarlás ellen folytatott küzdelemben. Jelenleg több mint 140 áruházunkban napi szinten juttatjuk el az élelmiszer-felesleget rászorulóknak. A Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel folytatott élelmiszermentő programunk 2017-ben elnyerte az OMÉK Élelmiszerhulladékok megelőzéséért Díjat is. Emellett társadalmi felelősségvállalási programjaink elismeréseként a Magyar Adományozói Fórum harmadik alkalommal ítélte oda a Tescónak a Felelős Támogató Védjegyet.
Jelenleg több mint 200 áruházat üzemeltetünk Magyarországon, melyekből többet felújítottunk, és új márkákkal gazdagítottuk üzletsorunk kínálatát. Tavaly sokat foglalkoztunk a munkaerő-piaci kihívásokra adott választerv kidolgozásával. Ehhez sok támogatást és javaslatot kaptunk kollégáinktól. Mi a szakképzésben, munkatársaink továbbképzésében látjuk a legnagyobb lehetőséget, így a tavaly megkezdett munka folytatása a célunk idén is.
Alapvető stratégiánk a jövőben sem változik, azaz vásárlóink igényeit többféle csatornán igyekszünk kiszolgálni a hipermarketektől a házhozszállításig. Ugyanakkor a vásárlói környezet, a vásárlók elvárásai folyamatosan változnak, és nekünk ehhez a lehető legjobban alkalmazkodnunk kell. Folytatjuk áruházaink modernizálását: még több városban, még több partnermárkát hozunk be, jellemzően nagyobb hipermarketeinkbe, hogy tovább növeljük azok vonzerejét. Figyelmet kapnak a szupermarketek is, hiszen ez a boltméret egyre népszerűbb. Várakozásaink szerint tovább nő az internetes vásárlás, és még többen használják majd önkiszolgáló kasszáinkat és Scan&Shop technológiánkat.”.//
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >