Évről évre több csoki fogy a húsvéti szezonban
A csokoládé kiskereskedelmi forgalma 14 százalékkal nőtt 2008. februárja és 2009. januárja között, ami több mint 70 milliárd forintos növekedést jelent.
A Nielsen felmérése szerint a szezonális édességekből közel 967 tonna fogy: vagyis minden magyarra 95 gramm csokoládé jut. A szeletes csokoládé a Nielsen által folyamatosan mért 90 élelmiszer kategória közül a kilencedik legnagyobb forgalmat bonyolítja le Magyarországon. Csak a feldolgozott húskészítmény, sör, sajt, szénsavas üdítőital, ásványvíz, gyümölcslé, kávé és sós rágcsálnivaló előzi meg.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars 5 millió dollárt fektet úttörő agrártudományi kutatásokba a földimogyoró jövőjének érdekében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					