Évről évre több csoki fogy a húsvéti szezonban
A csokoládé kiskereskedelmi forgalma 14 százalékkal nőtt 2008. februárja és 2009. januárja között, ami több mint 70 milliárd forintos növekedést jelent.
A Nielsen felmérése szerint a szezonális édességekből közel 967 tonna fogy: vagyis minden magyarra 95 gramm csokoládé jut. A szeletes csokoládé a Nielsen által folyamatosan mért 90 élelmiszer kategória közül a kilencedik legnagyobb forgalmat bonyolítja le Magyarországon. Csak a feldolgozott húskészítmény, sör, sajt, szénsavas üdítőital, ásványvíz, gyümölcslé, kávé és sós rágcsálnivaló előzi meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >