Évről évre több csoki fogy a húsvéti szezonban
A csokoládé kiskereskedelmi forgalma 14 százalékkal nőtt 2008. februárja és 2009. januárja között, ami több mint 70 milliárd forintos növekedést jelent.
A Nielsen felmérése szerint a szezonális édességekből közel 967 tonna fogy: vagyis minden magyarra 95 gramm csokoládé jut. A szeletes csokoládé a Nielsen által folyamatosan mért 90 élelmiszer kategória közül a kilencedik legnagyobb forgalmat bonyolítja le Magyarországon. Csak a feldolgozott húskészítmény, sör, sajt, szénsavas üdítőital, ásványvíz, gyümölcslé, kávé és sós rágcsálnivaló előzi meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >