Évi 27 tonna műanyaghulladékot iktatna ki az Ocado saját márkás kínálatából
Az Ocado alapos vizsgálatnak veti alá teljes saját márkás termékkínálatát. Az online kereskedőnek a márkaarculat felfrissítével a célja az, hogy a mintegy 530 cikkelemből álló termékkínálata és maga a márka még tetszetősebb legyen a kijelzőn/képernyőn.
Azon túl, hogy a megkülönböztetés érdekében zöld színről lilára váltott, az átalakítás elsősorban a műanyaghulladék mennyiségének évi 27 tonnával történő csökkentésére fókuszál.
A cég ezzel egyidejűleg elhagyta a PVC-t, a polisztirolt és a fekete műanyagot kínálatából annak érdekében, hogy 2025-re valamennyi terméke 100%-ban újrahasznosítható legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >