Évi 27 tonna műanyaghulladékot iktatna ki az Ocado saját márkás kínálatából
Az Ocado alapos vizsgálatnak veti alá teljes saját márkás termékkínálatát. Az online kereskedőnek a márkaarculat felfrissítével a célja az, hogy a mintegy 530 cikkelemből álló termékkínálata és maga a márka még tetszetősebb legyen a kijelzőn/képernyőn.
Azon túl, hogy a megkülönböztetés érdekében zöld színről lilára váltott, az átalakítás elsősorban a műanyaghulladék mennyiségének évi 27 tonnával történő csökkentésére fókuszál.
A cég ezzel egyidejűleg elhagyta a PVC-t, a polisztirolt és a fekete műanyagot kínálatából annak érdekében, hogy 2025-re valamennyi terméke 100%-ban újrahasznosítható legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >