Évi 27 tonna műanyaghulladékot iktatna ki az Ocado saját márkás kínálatából
Az Ocado alapos vizsgálatnak veti alá teljes saját márkás termékkínálatát. Az online kereskedőnek a márkaarculat felfrissítével a célja az, hogy a mintegy 530 cikkelemből álló termékkínálata és maga a márka még tetszetősebb legyen a kijelzőn/képernyőn.
Azon túl, hogy a megkülönböztetés érdekében zöld színről lilára váltott, az átalakítás elsősorban a műanyaghulladék mennyiségének évi 27 tonnával történő csökkentésére fókuszál.
A cég ezzel egyidejűleg elhagyta a PVC-t, a polisztirolt és a fekete műanyagot kínálatából annak érdekében, hogy 2025-re valamennyi terméke 100%-ban újrahasznosítható legyen.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >