Éves mélyponton a német fogyasztók hangulata
Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe.
A GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) decemberi német fogyasztói hangulatindexe 10,4 pontra csökkent a novemberi 10,6 pontról a várt 10,5 pont helyett.
Januárban 10,8 ponton kezdte az évet a mutató, idei legmagasabb értékét pedig februárban érte el 11,0 ponton. A decemberi 10,4 pont az index idei legalacsonyabb értéke.
Az index kalkulációja kezdete, 2001 és 2018 között 6,17 pontos átlagot ért el. Legmagasabb értékét 2001 márciusában állította be 16,8 ponton, a legalacsonyabbat pedig 2003 márciusában mínusz 3,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >