Éves mélyponton a német fogyasztók hangulata
Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe.
A GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) decemberi német fogyasztói hangulatindexe 10,4 pontra csökkent a novemberi 10,6 pontról a várt 10,5 pont helyett.
Januárban 10,8 ponton kezdte az évet a mutató, idei legmagasabb értékét pedig februárban érte el 11,0 ponton. A decemberi 10,4 pont az index idei legalacsonyabb értéke.
Az index kalkulációja kezdete, 2001 és 2018 között 6,17 pontos átlagot ért el. Legmagasabb értékét 2001 márciusában állította be 16,8 ponton, a legalacsonyabbat pedig 2003 márciusában mínusz 3,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre magasabb állatjóléti elvárásokat támaszt a német Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben csökkent júliusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop: több száz termék ára csökkent, a kormány bővítheti a kört
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Munkaerőpiaci trendek az élelmiszer-kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változó húspiac: több szarvasmarha és sertés, kevesebb baromfi került feldolgozásra 2025 első fél évében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >