Éves mélyponton a német fogyasztók hangulata
Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe.
A GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) decemberi német fogyasztói hangulatindexe 10,4 pontra csökkent a novemberi 10,6 pontról a várt 10,5 pont helyett.
Januárban 10,8 ponton kezdte az évet a mutató, idei legmagasabb értékét pedig februárban érte el 11,0 ponton. A decemberi 10,4 pont az index idei legalacsonyabb értéke.
Az index kalkulációja kezdete, 2001 és 2018 között 6,17 pontos átlagot ért el. Legmagasabb értékét 2001 márciusában állította be 16,8 ponton, a legalacsonyabbat pedig 2003 márciusában mínusz 3,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >