Éves mélyponton a német fogyasztók hangulata
Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe.
A GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) decemberi német fogyasztói hangulatindexe 10,4 pontra csökkent a novemberi 10,6 pontról a várt 10,5 pont helyett.
Januárban 10,8 ponton kezdte az évet a mutató, idei legmagasabb értékét pedig februárban érte el 11,0 ponton. A decemberi 10,4 pont az index idei legalacsonyabb értéke.
Az index kalkulációja kezdete, 2001 és 2018 között 6,17 pontos átlagot ért el. Legmagasabb értékét 2001 márciusában állította be 16,8 ponton, a legalacsonyabbat pedig 2003 márciusában mínusz 3,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >