Éves mélyponton a német fogyasztók hangulata
Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe.
A GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) decemberi német fogyasztói hangulatindexe 10,4 pontra csökkent a novemberi 10,6 pontról a várt 10,5 pont helyett.
Januárban 10,8 ponton kezdte az évet a mutató, idei legmagasabb értékét pedig februárban érte el 11,0 ponton. A decemberi 10,4 pont az index idei legalacsonyabb értéke.
Az index kalkulációja kezdete, 2001 és 2018 között 6,17 pontos átlagot ért el. Legmagasabb értékét 2001 márciusában állította be 16,8 ponton, a legalacsonyabbat pedig 2003 márciusában mínusz 3,5 ponton. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >