Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint a házhoz szállítási szolgáltatás bővítését olyan felhasználók számára, akik kormányzati támogatásban részesülnek.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az áprilisban bevezetett havi élelmiszer-házhozszállítási előfizetést követően most elérhető lehetőség célja, hogy még kényelmesebbé tegye a bevásárlást a Prime tagok számára, miközben a rászorulóknak könnyebb hozzáférést biztosít az élelmiszerekhez.
A 99,99 dollárért elérhető új éves előfizetési lehetőség 35 dollár feletti élelmiszer-rendelés esetén korlátlan házhoz szállítást kínál az Amazon Fresh, Whole Foods Market és más az Amazon.com-on felsorolt helyi élelmiszerboltokból, illetve szaküzletekből.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >