Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint a házhoz szállítási szolgáltatás bővítését olyan felhasználók számára, akik kormányzati támogatásban részesülnek.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az áprilisban bevezetett havi élelmiszer-házhozszállítási előfizetést követően most elérhető lehetőség célja, hogy még kényelmesebbé tegye a bevásárlást a Prime tagok számára, miközben a rászorulóknak könnyebb hozzáférést biztosít az élelmiszerekhez.
A 99,99 dollárért elérhető új éves előfizetési lehetőség 35 dollár feletti élelmiszer-rendelés esetén korlátlan házhoz szállítást kínál az Amazon Fresh, Whole Foods Market és más az Amazon.com-on felsorolt helyi élelmiszerboltokból, illetve szaküzletekből.
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >