Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint a házhoz szállítási szolgáltatás bővítését olyan felhasználók számára, akik kormányzati támogatásban részesülnek.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az áprilisban bevezetett havi élelmiszer-házhozszállítási előfizetést követően most elérhető lehetőség célja, hogy még kényelmesebbé tegye a bevásárlást a Prime tagok számára, miközben a rászorulóknak könnyebb hozzáférést biztosít az élelmiszerekhez.
A 99,99 dollárért elérhető új éves előfizetési lehetőség 35 dollár feletti élelmiszer-rendelés esetén korlátlan házhoz szállítást kínál az Amazon Fresh, Whole Foods Market és más az Amazon.com-on felsorolt helyi élelmiszerboltokból, illetve szaküzletekből.
Kapcsolódó cikkeink
A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >