Évente négy százalékkal bővül a Jókenyér márka eladása
Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér márka termékeit gyártó Ludwig és Mentes Kft. az utóbbi 5 évben, a növekedéssel párhuzamosan 96-ról 170-re növelték a munkavállalói létszámot – közölte a társaság az MTI-vel.
fotó: jokenyer.hu
A bővülést a cég részben az eladási pontok, valamint a tudatos vásárlók számának növekedésével magyarázta.
Ezt alátámasztja a társaság és a Pulzus októberben ezer fő megkérdezésével készült felmérése is, miszerint az egészségesebb életmód iránti igény egyre nő a lakosság körében, ami kihatással van a pékáruk vásárlására is. A megkérdezettek 64 százalékának fontos, hogy a pékáru természetes anyagokból – például kovászból – és eljárással készüljön.
A vállalat várakozásai szerint a következő 5-8 éven belül 10-12 százalékkal többen vásárolnak majd élettanilag kedvezőbb -teljes kiőrlésű, kevesebb zsírt és szénhidrátot, valamint több ásványi anyagot, rostot tartalmazó – péktermékeket.
A kft. évről évre árbevételének közel 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre, utóbbira az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a következő időszakban. Ennek eredményeként például egyre több teljes kiőrlésű termék jelenik majd meg a kínálatban.
A Ludwig és Mentes Kft. a tavalyi évhez hasonlóan az idén is mintegy 3 milliárd forintos árbevételre számít, a péktermékek ára az inflációhoz igazodva változott az utóbbi 3 évben. Adózott eredménye tavaly 428,09 millió forint volt, az azt megelőző évben 386,24 millió forintot tett ki.
Tájékoztatásuk szerint a kft. stabilan tartja piaci pozícióit. A több mint 20 éve családi vállalkozásként indult cég jelenleg 16 saját szaküzlettel működik, és közel 400 partnerüzlete van. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >Sikeresen lezajlott a Magyar Pékszövetség Szent István napi kenyérversenyének 2. körös zsűrizése
Friss, roppanós héjú cipó, nemzeti szalaggal átkötött kenyér, magvas buci,…
Tovább olvasom >Szép új kenyér
Rossz időjárás, pandémia, háború, növekvő energiaárak – a körülmények nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >