Évente 1400 forint légfrissítőre
A GfK Hungária ConsumerScan adatai szerint 2006-ban a magyarországi háztartások közel fele (48,2 százaléka) vásárolt valamilyen légfrissítőt.A háztartásokat szociodemográfiai szempontból vizsgálva azt tapasztalják, hogy az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítő terméket a 3-4 fős, illetve ennél nagyobb háztartásban élők, a fiatal és középkorú háziasszony vezette háztartások, a gyermekkel rendelkezők. Településméret szempontjából a városokban élők felülreprezentáltak. A háztartás jövedelmét tekintve, a legalább közepes jövedelműek az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítőt.
Egy átlagos magyarországi háztartás egy év alatt 1400 forintot fordított légfrissítő termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >