Évente 1400 forint légfrissítőre
A GfK Hungária ConsumerScan adatai szerint 2006-ban a magyarországi háztartások közel fele (48,2 százaléka) vásárolt valamilyen légfrissítőt.A háztartásokat szociodemográfiai szempontból vizsgálva azt tapasztalják, hogy az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítő terméket a 3-4 fős, illetve ennél nagyobb háztartásban élők, a fiatal és középkorú háziasszony vezette háztartások, a gyermekkel rendelkezők. Településméret szempontjából a városokban élők felülreprezentáltak. A háztartás jövedelmét tekintve, a legalább közepes jövedelműek az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítőt.
Egy átlagos magyarországi háztartás egy év alatt 1400 forintot fordított légfrissítő termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >