Évente 1400 forint légfrissítőre
A GfK Hungária ConsumerScan adatai szerint 2006-ban a magyarországi háztartások közel fele (48,2 százaléka) vásárolt valamilyen légfrissítőt.A háztartásokat szociodemográfiai szempontból vizsgálva azt tapasztalják, hogy az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítő terméket a 3-4 fős, illetve ennél nagyobb háztartásban élők, a fiatal és középkorú háziasszony vezette háztartások, a gyermekkel rendelkezők. Településméret szempontjából a városokban élők felülreprezentáltak. A háztartás jövedelmét tekintve, a legalább közepes jövedelműek az átlagosnál nagyobb arányban vásároltak légfrissítőt.
Egy átlagos magyarországi háztartás egy év alatt 1400 forintot fordított légfrissítő termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Élesztőalapú tejhelyettesítőt fejlesztett Japánban az Asahi
Az Asahi Group Japan új LIKE MILK nevű terméke Japán…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >