Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 04. 14:00

A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan igaz ez a kisbabák első három életévében. A Procter & Gamble által gyártott Pampers márka küldetése, hogy jobbá és kellemesebbé tegye a kisbabák világát kifejezetten ebben az időszakban, nem csak azzal, hogy prémium minőségű pelenkákat állít elő, hanem azzal is, hogy szülőkkel, szakértőkkel és szervezetekkel együtt az év során több ízben is adományt és támogatást nyújt ott, ahol a leginkább szükség van rá. 

A kisbabák az első 12 hónapban magatehetetlen újszülöttekből öntudatos örökmozgók lesznek. Felnőttként az a legfontosabb feladatunk, hogy támogassuk őket, és megteremtsük számukra a lehető legbiztonságosabb környezetet, hogy egészségesen fejlődhessenek.

Ehhez a tényhez igazodva a P&G Pampers márkája küldetését úgy valósítja meg, hogy elkíséri a szülőket a kisbabák fejlődésének minden szakaszában, jelen van ott, ahol a leginkább szükség mutatkozik, valamint számos jótékonysági kezdeményezést indít partnerei segítségével évről évre a kisbabák támogatására. A vállalat már több, mint 5 éves partnerséget tudhat maga mögött a Rossmann Magyarország Kft.-vel, melynek keretében évente visszatérő és jelentős eredményeket felmutató jótékonysági programokat valósítanak meg. Ez alól az idei év sem kivétel. Lezárult ugyanis a pelenkaszegénység visszaszorítását támogató kampány az év első felében, közeleg viszont a koraszülötteket támogató program időpontja. 

“A Pampers hisz abban, hogy együtt jobbá tehetjük a kisbabák világát. Termékeink fejlesztése és tervezése során már több, mint 50 éve az motivál bennünket, hogy biztonságos, boldog és egészséges kezdetet nyújthassunk a kisbabák számára. Magyarországon a koraszülötteket támogató programunk mellett kiemelten fontosnak tartjuk a pelenkaszegénység elleni küzdelmet.”

részletezte Montague-Katus Adrienn, a P&G közép-európai vásárlói marketing vezetője.

November 17. – A koraszülöttek világnapja

A nap, ami a legkisebb hősöké, amikor kiemelt figyelem hárul a korán érkezőkre. 2020 óta, idén 5. éve ehhez a dátumhoz köti közös, koraszülötteket támogató programját a Pampers és a Rossmann. Az adományozási program keretében a boltokban nem kapható, speciális koraszülött pelenkákkal látja el a magyarországi kórházak koraszülött osztályait a Pampers a Rossmann-nal és a Koraszülöttekért Országos Egyesületével (KORE) együttműködve. 

A Pampers pelenkákat gyártó P&G, szakemberek segítségével alkotta meg a koraszülöttek számára tervezett pelenkáit, melyek legkisebbjei alig tenyérnyi méretűek. A selymesen puha minipelenkák kényelmes érzést nyújtanak a korababák érzékeny bőrének, a lehető legegyszerűbbé igyekezve tenni a vizsgálatok elvégzését, a folyamatos monitorozást, gondozást és a pelenkacserét. 

A Pampers és a Rossmann közös jótékonysági kezdeményezésében idén is bárki részt vehet, aki 2024. november 1. és 30. között Pampers pelenkacsomagot vásárol a Rossmann üzleteiben vagy webshopjában. A Pampers minden megvásárolt pelenkacsomag után egy koraszülött pelenkát adományoz a koraszülött ellátással foglalkozó magyar kórházaknak. 

A pelenkaadományt a Rossmann minden évben, így idén is, további 3.000.000 forintos termékadománnyal egészíti ki, ami a KORE-n keresztül jut el szintén a magyar kórházak koraszülött osztályaira.  

További infó itt.

 

Ahol a legnagyobb a szükség

Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon, ahol a családok és gyermekek hiányt szenvednek a mindennapokban. Nincs meg a kisbabák egészséges fejlődésének alapja, a biztonságos környezet. Az idei a harmadik év, hogy a Pampers egyik legfőbb társadalmi célja, a koraszülöttek támogatása mellett a pelenkaszegénység visszaszorításán is dolgozott. 

2024-ben közel 45.000 db pelenkát adományozott a Pampers az idén 35 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével olyan hátrányos helyzetű településeken élő kisbabás családoknak, ahol a komfort nélküli házak aránya ötszöröse az országos átlagnak, a foglalkoztatás jellemző formája a közmunka, a legtöbb szolgáltatásért pedig az első városig kell utazni az ott élőknek. Az adomány szimbolikus átadására Zalakomáron került sor 2024 júliusában a Szeretetszolgálat Jelenlétházában.

„Az anyukák gyakran nem tudnak pelenkát adni gyermekükre, még akkor sem, amikor a következő településre utaznak az orvoshoz. A Pampers támogatása hatalmas lehetőség az itteni anyukáknak, mert biztonságosabb, tisztább és kényelmesebb körülményt teremthetnek gyermekeik számára”

– tette hozzá Ács Aletta, a zalakomári Jelenlét program vezetője.

A kampány 3 éve alatt a márka összesen több, mint 157 000 pelenkát adományozott a Rossmann vásárlóinak segítségével a leginkább rászorulóknak. 

„A Magyar Máltai Szeretetszolgálattal évek óta dolgozunk együtt nemcsak a Pampers, de más P&G márka vonatkozásában is. Szakértelmük és odaadó munkájuk példaértékű lehet bárki számára. Így, amikor felmerült ennek a kampánynak a lehetősége, a Szervezetet kértük meg, hogy segítsenek nekünk megmutatni, hol lenne a leginkább szükség pelenka adományra az országban. Nagyon inspirálónak és hasznosnak találtuk a legszegényebb településeket segítő programjukat, amelynek a kisgyermekek első ezer napját kísérő fejlesztő alprogramjához a Pampers márkával csatlakozni tudtunk”

részletezte Montague-Katus Adrienn, a P&G közép-európai vásárlói marketing vezetője.

Kapcsolódó cikkeink