Év végi SIÓ-kampány a rászoruló gyermekekért
Hazánk vezető gyümölcslégyártója, a SIÓ-Eckes az év végi ünnepek közeledtével jótékonysági akciót indít. A november elsejétől december 31-éig tartó ünnepi kampány idején az akcióban részt vevő SIÓ-termékek árának egy része a Gyermekétkeztetési Alapítvány javát szolgálja: a befolyt összegből országszerte vitaminokban gazdag gyümölcsöket juttat el a cég rászoruló gyerekeknek.
– A közösségi támogatásban részt vevő termékek körét úgy válogattuk össze, hogy mindenki megtalálhassa a kedvencét. A kampányban ezért minden SIÓ 1 literes Rostos- és szűrt gyümölcsital, valamint a Sió Start, Sió Vitatigris, a Sió Találkozások, a Sió Citrusfriss és a Sió Light termékek is részt vesznek. Az egészséges folyadékbevitel hívei így a kedvenc gyümölcsitalaik megvásárlásakor nemcsak a saját egészségüket védik, hanem automatikusan hozzájárulnak ahhoz is, hogy rászoruló gyerekek ebben a vitaminokban szegényebb, téli időszakban is részesülhessenek a gyümölcsfogyasztás pozitív hatásaiból – foglalta össze a kampány lényegét Kovács Ágnes, a vállalat ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Tápanyagbomba a mindennapokra
A smoothie-k iránti érdeklődés az elmúlt években folyamatosan nőtt, ami…
Tovább olvasom >Nagy István: a rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett lépés
A rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett fontos lépés –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >