Év végi SIÓ-kampány a rászoruló gyermekekért
Hazánk vezető gyümölcslégyártója, a SIÓ-Eckes az év végi ünnepek közeledtével jótékonysági akciót indít. A november elsejétől december 31-éig tartó ünnepi kampány idején az akcióban részt vevő SIÓ-termékek árának egy része a Gyermekétkeztetési Alapítvány javát szolgálja: a befolyt összegből országszerte vitaminokban gazdag gyümölcsöket juttat el a cég rászoruló gyerekeknek.
– A közösségi támogatásban részt vevő termékek körét úgy válogattuk össze, hogy mindenki megtalálhassa a kedvencét. A kampányban ezért minden SIÓ 1 literes Rostos- és szűrt gyümölcsital, valamint a Sió Start, Sió Vitatigris, a Sió Találkozások, a Sió Citrusfriss és a Sió Light termékek is részt vesznek. Az egészséges folyadékbevitel hívei így a kedvenc gyümölcsitalaik megvásárlásakor nemcsak a saját egészségüket védik, hanem automatikusan hozzájárulnak ahhoz is, hogy rászoruló gyerekek ebben a vitaminokban szegényebb, téli időszakban is részesülhessenek a gyümölcsfogyasztás pozitív hatásaiból – foglalta össze a kampány lényegét Kovács Ágnes, a vállalat ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Tápanyagbomba a mindennapokra
A smoothie-k iránti érdeklődés az elmúlt években folyamatosan nőtt, ami…
Tovább olvasom >Nagy István: a rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett lépés
A rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett fontos lépés –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >