Év végi SIÓ-kampány a rászoruló gyermekekért
Hazánk vezető gyümölcslégyártója, a SIÓ-Eckes az év végi ünnepek közeledtével jótékonysági akciót indít. A november elsejétől december 31-éig tartó ünnepi kampány idején az akcióban részt vevő SIÓ-termékek árának egy része a Gyermekétkeztetési Alapítvány javát szolgálja: a befolyt összegből országszerte vitaminokban gazdag gyümölcsöket juttat el a cég rászoruló gyerekeknek.
– A közösségi támogatásban részt vevő termékek körét úgy válogattuk össze, hogy mindenki megtalálhassa a kedvencét. A kampányban ezért minden SIÓ 1 literes Rostos- és szűrt gyümölcsital, valamint a Sió Start, Sió Vitatigris, a Sió Találkozások, a Sió Citrusfriss és a Sió Light termékek is részt vesznek. Az egészséges folyadékbevitel hívei így a kedvenc gyümölcsitalaik megvásárlásakor nemcsak a saját egészségüket védik, hanem automatikusan hozzájárulnak ahhoz is, hogy rászoruló gyerekek ebben a vitaminokban szegényebb, téli időszakban is részesülhessenek a gyümölcsfogyasztás pozitív hatásaiból – foglalta össze a kampány lényegét Kovács Ágnes, a vállalat ügyvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Tápanyagbomba a mindennapokra
A smoothie-k iránti érdeklődés az elmúlt években folyamatosan nőtt, ami…
Tovább olvasom >Nagy István: a rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett lépés
A rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett fontos lépés –…
Tovább olvasom >Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé
Jelentősen bővülhet a Játékoskártya – lakásnyeremény játék heti nyerteseinek és…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >K&H: célba veszik a lakáspiacot a harmincasok
A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék…
Tovább olvasom >