Év Boltja díjat kapott a SPAR
A Mammut bevásárlóközpontban található SPAR áruház nyerte az Év Boltja 2016 díjat a „Nagyméretű szupermarket” kategóriában. Az FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri nem csak az esztétikai megjelenést, de a vevőbarát attitűdöt, az eladótér funkcionalitását és a környezetbarát megoldásokat is vizsgálta.
Kategóriagyőztes lett az Év Boltja 2016 szakmai versenyen a SPAR 174. számú üzlete, amely a Mammut bevásárlóközpontban található. A II. kerületi áruház a nagyméretű szupermarketek közül bizonyult a legjobbnak a zsűri szerint. A szakmai grémium a vevőbarát attitűdöt, az eladótér funkcionalitását, használhatóságát, az üzlet esztétikai kialakítását, a dekorációk kreativitását és az egységes arculatot vizsgálta, de fontos szempont volt a környezetvédelmi és egyéb kimagasló szolgáltatások, ötletek megléte is.
A díjnyertes szupermarket 2014 augusztusában nyitotta meg újra kapuit egy nagyszabású felújítási projektnek köszönhetően. Az átalakítási munkálatok eredményeként a megújult szupermarketben egy modern, piac jellegű tér jött létre. A csaknem 2000 m2-es eladótér – ahová a mozgólépcsőn leérkezve léphetünk be – egyszerre tágas és otthonos, így a vásárlók még kényelmesebben, igazán esztétikus környezetben végezhetik a mindennapi és nagybevásárlásaikat.
Az átépítés nemzetközi kooperációban valósult meg: a koncepció közös kidolgozása mellett a hollandiai SPAR International, a SPAR Ausztria és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. együttműködése keretében folyt a tervezés, és alakult ki a termékközpontú eladótér, amely vevőbarát módon teszi lehetővé az eligazodást. A modernizált üzlet a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és boltberendezésekkel üzemel, a legújabb energiahatékonysági elvárásoknak megfelelően. A szupermarket előterében – a SPAR-üzletek között 2014-ben még egyedülálló módon – saját „SPAR to go” étterem is üzemel, amelynek hideg- és melegkonyhai készítményei elvihetőek, vagy akár helyben is fogyaszthatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >