Év Boltja díjat kapott a SPAR
A Mammut bevásárlóközpontban található SPAR áruház nyerte az Év Boltja 2016 díjat a „Nagyméretű szupermarket” kategóriában. Az FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri nem csak az esztétikai megjelenést, de a vevőbarát attitűdöt, az eladótér funkcionalitását és a környezetbarát megoldásokat is vizsgálta.
Kategóriagyőztes lett az Év Boltja 2016 szakmai versenyen a SPAR 174. számú üzlete, amely a Mammut bevásárlóközpontban található. A II. kerületi áruház a nagyméretű szupermarketek közül bizonyult a legjobbnak a zsűri szerint. A szakmai grémium a vevőbarát attitűdöt, az eladótér funkcionalitását, használhatóságát, az üzlet esztétikai kialakítását, a dekorációk kreativitását és az egységes arculatot vizsgálta, de fontos szempont volt a környezetvédelmi és egyéb kimagasló szolgáltatások, ötletek megléte is.
A díjnyertes szupermarket 2014 augusztusában nyitotta meg újra kapuit egy nagyszabású felújítási projektnek köszönhetően. Az átalakítási munkálatok eredményeként a megújult szupermarketben egy modern, piac jellegű tér jött létre. A csaknem 2000 m2-es eladótér – ahová a mozgólépcsőn leérkezve léphetünk be – egyszerre tágas és otthonos, így a vásárlók még kényelmesebben, igazán esztétikus környezetben végezhetik a mindennapi és nagybevásárlásaikat.
Az átépítés nemzetközi kooperációban valósult meg: a koncepció közös kidolgozása mellett a hollandiai SPAR International, a SPAR Ausztria és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. együttműködése keretében folyt a tervezés, és alakult ki a termékközpontú eladótér, amely vevőbarát módon teszi lehetővé az eligazodást. A modernizált üzlet a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és boltberendezésekkel üzemel, a legújabb energiahatékonysági elvárásoknak megfelelően. A szupermarket előterében – a SPAR-üzletek között 2014-ben még egyedülálló módon – saját „SPAR to go” étterem is üzemel, amelynek hideg- és melegkonyhai készítményei elvihetőek, vagy akár helyben is fogyaszthatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >