„Év Befektetője” díjat kapott a Tesco
A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) ismerte el.
Ésik Róbert, a Nemzeti Befektetési Ügynökég vezérigazgatója; Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója; Szijjártó Péter, külgazdasági és külügyminiszter
A Tesco 2019 márciusában jelentette be Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának budapesti megnyitását. A központ teljes kapacitásával 800 szakember számára biztosít majd munkát. A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ feladata, hogy dedikált támogatást nyújtson az áruházlánc közép-európai munkatársainak és vásárlóinak a Tesco Csoporton belül. A létesítmény létrehozásával a Tesco elkötelezetten segíti azt is, hogy a külföldön élő tehetséges magyarok karrierjüket hazájukban építhessék tovább. A vállalat mindezeknek köszönhetően nyerte el az „Év Befektetője Díjat” az „Év Szolgálató Központ Beruházása” kategóriában. A díjat a Külgazdasági és Külügyminiszter, Szijjártó Péter és a Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója, Ésik Róbert adta át a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által szervezett díjátadó keretében tegnap.
A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központja Budapesten és Indiában több területet átfogó szervezetként működik; célja, hogy a működés egyszerűsítésével és technológiai fejlesztések révén magas szintű szolgáltatásokat biztosítson a Tesco vásárlók számára. A budapesti központ támogatást nyújt a Tesco számára a közép-európai piacokon a bérszámfejtés és a munkaügyi adminisztráció, valamint a beszállítók kezelése területén, de belső helpdeskként is segíti a régióban dolgozó munkatársakat, emellett pedig új szoftverek fejlesztésével támogatja a Tesco működését világszerte. A központ jelenleg 240 munkatársat foglalkoztat, az alkalmazottak száma pedig várhatóan 18 hónapon belül eléri majd a 800-at.
„Komoly megtiszteltetés a díjazott vállalatok között szerepelni az „Év Befektetője” díj nyerteseként. Hálásak vagyunk a Külgazdasági és Külügyminisztériummal és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel ápolt tartós szövetségért, illetve támogatásukért, melyet a Tesco budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának létrehozásakor kaptunk. Egy ilyen rangos díj elnyerése nem csupán Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünk elismerése, hanem a Tesco és a magyar kormány stratégiai partnerségének jelentős mérföldköve is egyben” – mondta el Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója. Pártos hozzátette, a magyar kormány elkötelezettsége a befektetőbarát környezet kialakítása mellett, valamint az ország általános gazdasági teljesítménye kulcsfontosságúak voltak a Tesco döntésének meghozatala során. „Az, hogy a Tesco az ország stratégiai partnere, jól tükröződik az áruházlánc magyar szállítók melletti elköteleződésében, valamint abban, hogy folyamatosan befektetünk az üzlethálózatunkba és a kollégáinkba” – hangzott el Pártos beszédében az „Év Befektetője” budapesti díjátadó eseményén tegnap.
A Tesco Business Services és a Tesco Bengaluru elnöke, Dr. Sumit Mitra is megköszönte az elismerést: „Mi, a Tescónál nagyra értékeljük, hogy a magyar kormány és a HIPA nekünk ítélte az „Év Befektetője” címet. Hálásak vagyunk a kormány folyamatos támogatásáért; amiért értékeli elkötelezettségünket az ország, és annak polgárai iránt. A jövőbeni növekedési lehetőségek továbbra is stratégiai fontosságúak számunkra, és hozzáadott értéket jelentenek a vásárlók, a befektetők és munkatársaink számára. Mindezek még jobban erősítenek minket abban, hogy minden nap egy kicsit többet tehessünk közép-európai vásárlóinkért.”
„A képzett magyar munkaerő, a jól fejlett infrastruktúra és az oktatási környezet mind szerepet játszott üzleti szolgáltató és technológiai központunk magyarországi létrejöttében. Működési stratégiánk szerves részét képezi, hogy a külföldön élő magyarokat arra biztassuk, hogy hazatérve nálunk teljesítsék ki karrierjüket” – tette hozzá Alex Laffan, a Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának közép-európai ügyvezető igazgatója.
„A magyar kormánnyal közös stratégiai kapcsolatunk, valamint közös célunk, hogy befektessünk a magyar gazdaság jövőjébe, fontos érvek voltak amellett, hogy a szolgáltatóközponton túl egy technológiai részleget is alapítsunk Budapesten. A Tesco Technology nem csupán magyar mérnököket alkalmaz, de biztosítani kívánja egy tudásközpont létrejöttét is a jövőbeni növekedés érdekében. Nagyon várjuk a közös munkát a helyi szoftverfejlesztő közösséggel és oktatási szervezetekkel” – mondta Fred Kuzel, a Tesco Technology Közép-Európai Hubért felelős Szoftverfejlesztési Csoport vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >