„Év Befektetője” díjat kapott a Tesco
A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) ismerte el.
Ésik Róbert, a Nemzeti Befektetési Ügynökég vezérigazgatója; Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója; Szijjártó Péter, külgazdasági és külügyminiszter
A Tesco 2019 márciusában jelentette be Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának budapesti megnyitását. A központ teljes kapacitásával 800 szakember számára biztosít majd munkát. A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ feladata, hogy dedikált támogatást nyújtson az áruházlánc közép-európai munkatársainak és vásárlóinak a Tesco Csoporton belül. A létesítmény létrehozásával a Tesco elkötelezetten segíti azt is, hogy a külföldön élő tehetséges magyarok karrierjüket hazájukban építhessék tovább. A vállalat mindezeknek köszönhetően nyerte el az „Év Befektetője Díjat” az „Év Szolgálató Központ Beruházása” kategóriában. A díjat a Külgazdasági és Külügyminiszter, Szijjártó Péter és a Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója, Ésik Róbert adta át a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által szervezett díjátadó keretében tegnap.
A Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központja Budapesten és Indiában több területet átfogó szervezetként működik; célja, hogy a működés egyszerűsítésével és technológiai fejlesztések révén magas szintű szolgáltatásokat biztosítson a Tesco vásárlók számára. A budapesti központ támogatást nyújt a Tesco számára a közép-európai piacokon a bérszámfejtés és a munkaügyi adminisztráció, valamint a beszállítók kezelése területén, de belső helpdeskként is segíti a régióban dolgozó munkatársakat, emellett pedig új szoftverek fejlesztésével támogatja a Tesco működését világszerte. A központ jelenleg 240 munkatársat foglalkoztat, az alkalmazottak száma pedig várhatóan 18 hónapon belül eléri majd a 800-at.
„Komoly megtiszteltetés a díjazott vállalatok között szerepelni az „Év Befektetője” díj nyerteseként. Hálásak vagyunk a Külgazdasági és Külügyminisztériummal és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel ápolt tartós szövetségért, illetve támogatásukért, melyet a Tesco budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának létrehozásakor kaptunk. Egy ilyen rangos díj elnyerése nem csupán Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünk elismerése, hanem a Tesco és a magyar kormány stratégiai partnerségének jelentős mérföldköve is egyben” – mondta el Pártos Zsolt, a Tesco Magyarország ügyvezető igazgatója. Pártos hozzátette, a magyar kormány elkötelezettsége a befektetőbarát környezet kialakítása mellett, valamint az ország általános gazdasági teljesítménye kulcsfontosságúak voltak a Tesco döntésének meghozatala során. „Az, hogy a Tesco az ország stratégiai partnere, jól tükröződik az áruházlánc magyar szállítók melletti elköteleződésében, valamint abban, hogy folyamatosan befektetünk az üzlethálózatunkba és a kollégáinkba” – hangzott el Pártos beszédében az „Év Befektetője” budapesti díjátadó eseményén tegnap.
A Tesco Business Services és a Tesco Bengaluru elnöke, Dr. Sumit Mitra is megköszönte az elismerést: „Mi, a Tescónál nagyra értékeljük, hogy a magyar kormány és a HIPA nekünk ítélte az „Év Befektetője” címet. Hálásak vagyunk a kormány folyamatos támogatásáért; amiért értékeli elkötelezettségünket az ország, és annak polgárai iránt. A jövőbeni növekedési lehetőségek továbbra is stratégiai fontosságúak számunkra, és hozzáadott értéket jelentenek a vásárlók, a befektetők és munkatársaink számára. Mindezek még jobban erősítenek minket abban, hogy minden nap egy kicsit többet tehessünk közép-európai vásárlóinkért.”
„A képzett magyar munkaerő, a jól fejlett infrastruktúra és az oktatási környezet mind szerepet játszott üzleti szolgáltató és technológiai központunk magyarországi létrejöttében. Működési stratégiánk szerves részét képezi, hogy a külföldön élő magyarokat arra biztassuk, hogy hazatérve nálunk teljesítsék ki karrierjüket” – tette hozzá Alex Laffan, a Tesco Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központjának közép-európai ügyvezető igazgatója.
„A magyar kormánnyal közös stratégiai kapcsolatunk, valamint közös célunk, hogy befektessünk a magyar gazdaság jövőjébe, fontos érvek voltak amellett, hogy a szolgáltatóközponton túl egy technológiai részleget is alapítsunk Budapesten. A Tesco Technology nem csupán magyar mérnököket alkalmaz, de biztosítani kívánja egy tudásközpont létrejöttét is a jövőbeni növekedés érdekében. Nagyon várjuk a közös munkát a helyi szoftverfejlesztő közösséggel és oktatási szervezetekkel” – mondta Fred Kuzel, a Tesco Technology Közép-Európai Hubért felelős Szoftverfejlesztési Csoport vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >