Eu`Vend Köln: 300 kiállítót és 5000 látogatót várnak
A magyar vásárlók évente 30 milliárd forintot költenek automatából vásárolt élelmiszerre. Hazánkban 35-40 ezer áruautomata működik. A külföldön is jelentős kereskedelmi szektor Eu’Vend nevű szakvásárát október 10. és 12. között rendezik Kölnben.
Az idei jelentkezések alapján a kiállítók száma 300 körül lesz. A szakma nagyjai közül minden korábbinál több cég állít ki: standot bérelnek az automatikus értékesítési berendezések legfontosabb gyártói, továbbá a marketing, tanácsadás, fizetőrendszerek, szolgáltatások jelentős vállalatai. Idén az Eu’Vend fő témája a vending automaták optimális elhelyezése nyilvános belső terekben. A kiállítók bemutatják, hogyan lehet felállítani az árusító automatákat épületekben, üzemekben úgy, hogy a lehető leghatékonyabban működjenek és a belső terek minőségét is javítsák. Az automatás értékesítés (vending) forgalma Németországban tavaly 5 százalékkal nőtt az előző évhez képest, és meghaladta a 2 milliárd eurót. A német piacon 513 ezer automatából lehet árut vásárolni, legtöbbjükből kávét. A vending piacon mintegy ezer cég működik, zömük családi vállalkozás. Kakuk Márta, a kölni vásár magyarországi képviselője szerint a hazai piacon is szinte minden kapható már automatából. A 15 éve létrehozott Magyar Ital- és Áruautomata Szövetség tagjai közül sokan fognak kilátogatni az Eu 'Vendre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >