EuroShop szakvásár: meggyőző élménydimenziók

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 12. 02. 11:10

A 2017. március 5. és 9. között Düsseldorfban rendezett EuroShop, a világ vezető kereskedelmi szakvására minden eddiginél nagyobb keresletnek örvend a kiállítók körében. Mindenekelőtt Németországon kívülről mutatkozik igen nagy érdeklődés. A lefoglalt 120.000 négyzetméter túlszárnyalja az EuroShop 2014 területét (116.579 m²-t). Annak érdekében, hogy a szakvásár mégis meg tudjon felelni az élénk keresletnek, 2017-ben az EuroShop a korábbi 16 helyett mostantól már 18 vásárcsarnokot foglal el.

EuroShop
„Hatalmas az igény a kiállítók részéről, így ma már várólista is van. Feltételezéseink szerint 2.500 kiállító jelenik meg az EuroShop 2017-en. Ez a fejlődés is látványosan bizonyítja, hogy a 7 élménydimenzió koncepciója helyes lépés volt és ezt az ágazatban nagyon kedvezőn fogadták” – mondta Elke Moebius, az EuroShop projektigazgatója. „A kereskedelmi beruházási igények teljes skáláját lefedő vezető világvásárként az EuroShop hatalmas tekintéllyel bír az ágazatban. Számos kiállító tudatosan az EuroShop rendezési időpontjához igazítja termékújdonságainak, friss kínálati palettájának bemutatását” – folytatta Elke Moebius.
Az EuroShop 2017 hét élménydimenziója a következő:
– POP marketing,
– vásár- és rendezvénymarketing,
– kereskedelmi technológia,
– világítás,
– vizuális értékesítés,
– boltberendezés és boltdizájn,
– élelmiszer-technológia és energia-menedzsment.
A kiállítói standok szeretágazó prezentációját mind az öt vásárnapon a szakvásári forgatagba ágyazott, jól bevált és rangos résztvevőket felvonultató fórumok egészítik ki gyakorlatias témákban. Ilyen például az Építészeti és Dizájn EuroShop Fórum, az EuroCIS Fórum, a POPAI Fórum és az OmniChannel Fórum, akárcsak az ECOpark Fórum és az
új Vásár- és Rendezvényfórum. Valamennyi fórum angol-német szinkrontolmácsolással zajlik és a szakmai látogatók részéről előzetes bejelentkezés nélkül, ingyenesen látogatható.

2017-ben is az EuroShop szakvásárral párhuzamosan adják át a világ legjobb boltberendezési koncepcióit kitüntető EuroShop Retail Design Awards díjakat, valamint a szintén rangos reta Retail Technology Awards Europe díjat. A reta díjjal az informatika kimagasló és innovatív kereskedelmi alkalmazását díjazzák. Mindkét díjat a szervező, a Messe Düsseldorf vásártársaság és a vásár szakmai fővédnöke, az EHI Retail Institute közösen ítéli oda.

Akik már most előzetesen tájékozódni kívánnak az EuroShop szakvásárról és fel szeretnének készülni a vásárlátogatásra, ők ezt az eddiginél is nagyobb kényelemben tehetik: az EuroShop megújult internetes portálja nem csupán új megjelenésével, hanem teljes mértékben reszponzív kialakítással várja az érdeklődőket. Ez azt jelenti, hogy valamennyi eszközön (asztali számítógépen, tabletten, vagy mobiltelefonon) magas képi minőség és rendkívül felhasználóbarát felület érhető el. A naponta frissített kiállítói adatbázis már most elérhető online, szeptember végétől pedig az EuroShop 2017 jegyelővétele is megjelenik a portálon.
Az iOS és Android rendszerekre egyaránt elérhető EuroShop applikáció a vásár időtartama alatt további szolgáltatást is kínál: a geofencing technológiával már a repülőtérre, a pályaudvarra vagy a vásári parkolóba érkezéskor rendelkezésre bocsátja a legfontosabb információkat.

Az EuroShop 2017 szakvásár 2017. március 5. vasárnaptól március 9. csütörtökig 10.00 és 18.00 óra között várja a szakmai látogatókat. Az egy napra érvényes belépőjegy ára 70,- euró (online jegyelővételben, elektronikus belépőjegyként 50,- euró), a 2 vásárnapra érvényes belépőjegy 90,- euró (online elővételben 70,- euró), a szakvásár teljes időtartamára érvényes bérlet pedig 150,- euró (online elővételben 130,- euró). A belépőjegyekkel ingyenesen lehet igénybe venni a vásárvárosba utazáshoz és a visszaúton a VRR Rajna-Ruhr Közlekedési Szövetség közösségi közlekedési eszközeit.

Kapcsolódó cikkeink