EuroShop: Minden, ami fontos a bolti eladásban
A bolti eladás lehetőségei iránt rendkívül nagy érdeklődést tapasztalnak a düsseldorfi EuroShop szakvásár rendezői. A február 23–27. között tartandó szakvásáron rekordszámú vállalat állít ki, tájékoztatja a Trade magazint Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője.
Az 1800 kiállító 55 százaléka érkezik külföldről, és 50 országot képvisel. Ezzel az EuroShop jó 40 éves történetében először lépi át a kiállítási terület a bűvös 100 ezer négyzetméteres határt.
Az EuroShop szervezői négy téma köré csoportosítják a kiállítókat:
1. Boltépítés és -berendezés, világítástechnika és boltdesign, hűtőpultok és -berendezések, EuroConcept néven.
2. Vizuális marketing, bolti eladásösztönzés és eladáshelyi marketing – EuroSales.
3. Az információs és biztonságtechnika összefoglaló neve EuroCIS.
4. Vásárépítés, design és eseményszervezés – EuroExpo.
A kísérőrendezvények sorából kiemelkedik néhány szakmai konferencia. A vásárláshelyi marketing legújabb fejlődési trendjeiről egész napos rendezvény lesz február 26-án. Házigazdája a POPAI, az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó szakemberek nemzetközi szervezete.
Az előadások témája egyben jelzi az aktualitásokat, a nemzetközi érdeklődés fő irányait:
Mely megközelítések bizonyultak a márkás sörök marketingjében legeredményesebbnek az elmúlt tíz év során? Milyen stratégiák várhatók a világ legnagyobb sörgyártó cégei részéről a közeljövőben? Ezekre a kérdésekre válaszol az első előadó, Kurt D. Witzel, egy nagy USA-beli cég szenior kreatív márkaépítési menedzsere, aki egyben a POPAI globális elnöke.
A második előadó a Frito-Lay merchandising központjának irányítója lesz.
Szintén érdekesnek ígérkező téma a gyártó és kereskedő közös márkaépítése az eladótérben.
Az Unilever merchandising menedzsere lesz az egyik előadó, aki az eladáshelyi marketingtevékenység USA-ban és Nagy-Britanniában végzett mérésének eredményeit ismerteti.
Egy cseh kutatás azt vizsgálta, hogy különböző vásárláshelyi marketingeszközökre milyen módon reagálnak a vásárlók. Egy német elemzés bemutatja, hogy a kiskereskedelmi szolgáltatások mennyire fontosak a különböző piaci szereplők számára.
Figyelmet érdemel még a gazdag programból a zárónapon „A kereskedelem innovációs napja”. A résztvevők, főként a nemzetközi kereskedelem döntéshozói új koncepciókat, stratégiákat és víziókat ismerhetnek meg a Rajna menti vásárterület konferencia-központjában. B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >