EuroShop: Hangulatos boltkoncepciók

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 02. 19. 11:36

A legnagyobb standokat az EuroShopon az üzletberendezéseket gyártó vállalatok állították fel. Így demonstrálják, hogy már nem csak a polcokkal foglalkoznak, hanem a teljes belsőépítészettel, sőt igény szerint az egész bolttal, a kirakattól, a beterelő és kiengedő kapukon át egészen a kasszákig, de a 360 Retail jegyében éppen ilyen figyelmet fordítanak a burkolatokra, világításra, kommunikációs felületekre vagy a bevásárlókocsikra.

EuroConcept14_JV8779

A Wanzl standján a friss pékáru üveges kinálórekeszei beépített péksütemény kiemelővel, csipesszel, morzsatálcával, porszívóval, kesztyűtartóval rendkívüli érdeklődésnek örvendett. A shop'n shop kávéspult a kapcsolódó aprósütikkel, teákkal, illatokkal, hangulatfénnyel vagy a boros részleg szintén sokak kedvence lett. Megható történet is kapcsolódik a fogyatékkal élők vagy idősek tolására székkel egybeépített bevásárlókocsi kifejlesztéséhez, amely lehetővé teszi, hogy a mozgásban korlátozottak is a családi vásárlási élmény részesei legyenek. Szinte minden érdeklődő felsóhajtott, milyen jó lenne ezzel a megoldással Magyarországon is találkozni.

A pop-up store koncepció egyre elterjedtebb, szokatlan közterületeken – villamosmegállóban, strandon stb – építenek fel egy kis ideiglenes üzletet, általában néhány termék bemutatására, árusítására. A koncepció népszerűsége ellenére kevesen kínálnak megfelelő, kreatív eszközöket az ötlet fizikai megvalósításához, ezért is kiemelkedő a magyar Mobilia Artica által tervezett, gyártott és kiállított modulárisan variálható rendszer, ami azonnal a nemzetközi érdeklődés középpontjába került.

Este a kiállítók és vendégeik közel kétezren az EuroShop party OctoberFestet idéző hangulatában folytathatták a kapcsolatépítést, immár kötetlenebb, személyesebb keretek között, emelkedett, vidám hangulatban.

Kapcsolódó cikkeink