EuroShop: fókuszban az eladáshelyi marketing
Minden eddiginél több, tíz magyar vállalat állítja ki a kereskedelem fejlődését szolgáló kínálatát a düsseldorfi EuroShopon. A kereskedelmi technológia világszerte legnagyobb szakvásárát háromévenként rendezik, legközelebb 2011. február 26–március 2. között. Öt nap alatt több mint 100 ezer látogatót várnak a szervezők.
Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője felhívja a figyelmet az érdekes kísérő rendezvényekre. Kiemelkedik közülük az Euroshop szakmai védnöke, az Európai Kereskedelmi Intézet energiatakarékossági bemutatója. Az eladótér világításánál és a hűtőberendezéseknél a korszerű megoldásokkal nemcsak óriási költségeket lehet megtakarítani, hanem az eladást is hatékonyabban lehet ösztönözni. Ugyanakkor az új megoldások a környezetet is kevésbé terhelik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >