EuroShop: fókuszban az eladáshelyi marketing
Minden eddiginél több, tíz magyar vállalat állítja ki a kereskedelem fejlődését szolgáló kínálatát a düsseldorfi EuroShopon. A kereskedelmi technológia világszerte legnagyobb szakvásárát háromévenként rendezik, legközelebb 2011. február 26–március 2. között. Öt nap alatt több mint 100 ezer látogatót várnak a szervezők.
Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője felhívja a figyelmet az érdekes kísérő rendezvényekre. Kiemelkedik közülük az Euroshop szakmai védnöke, az Európai Kereskedelmi Intézet energiatakarékossági bemutatója. Az eladótér világításánál és a hűtőberendezéseknél a korszerű megoldásokkal nemcsak óriási költségeket lehet megtakarítani, hanem az eladást is hatékonyabban lehet ösztönözni. Ugyanakkor az új megoldások a környezetet is kevésbé terhelik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >