EuroShop: fókuszban az eladáshelyi marketing
Minden eddiginél több, tíz magyar vállalat állítja ki a kereskedelem fejlődését szolgáló kínálatát a düsseldorfi EuroShopon. A kereskedelmi technológia világszerte legnagyobb szakvásárát háromévenként rendezik, legközelebb 2011. február 26–március 2. között. Öt nap alatt több mint 100 ezer látogatót várnak a szervezők.
Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője felhívja a figyelmet az érdekes kísérő rendezvényekre. Kiemelkedik közülük az Euroshop szakmai védnöke, az Európai Kereskedelmi Intézet energiatakarékossági bemutatója. Az eladótér világításánál és a hűtőberendezéseknél a korszerű megoldásokkal nemcsak óriási költségeket lehet megtakarítani, hanem az eladást is hatékonyabban lehet ösztönözni. Ugyanakkor az új megoldások a környezetet is kevésbé terhelik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >