EuroShop 2023 – világtalálkozó képekben

A KENDE Retail az akár applikáció nélküli, bankkártyás fizetést lehetővé tevő konténerboltos megoldását már hűtőkre is iterjesztette

A Laurel Retail csapata a legújabb fejlesztésű, hazai gyártású pénztárgépeit mutatta be

A magyar Shopguard az áruvédelem, a bolti lopások megelőzése területén szerzett nemzetközi elismertséget a napi cikkek védelmétől a műszaki árukéig széles skálán kínálnak megoldásokat

A digitális kijelzővel felszerelt, vevőazonosító és termékszkennelő berendezéssel bővített legújabb Wanzl bevásárlókocsi

Megoldást láttunk már az azonnali bevásárlótáskába pakolásra is az új generációs bevásárlókocsik esetében

A kedves, sokszor mozgó, beszélő, éneklő fi gurák és a
klasszikus dekoráció mindig mosolyt csal az arcokra, és bekerül a látogatói fotógyűjteményekbe

A megtévesztésig élethű és térbeli hatást nyújtó „ventillátoros” 3D látványok több standon megjelentek és megállásra bírták a látogatókat (a fotók nem a szabad szemmel látható képet mutatják – szerk. megj.)

Lelkiismeretes kreativitást, felelős fenntarthatóságot, valódi zöld megoldásokat képviseltek a kiállítók és a szervezők

Az újra feldolgozott és lebomló műanyagokból készült késztermékek az in-store és nyomdaipar területén mutattak erőteljes felkészültséget

Egyértelmű az üzenet: a „zöld” a jövőbe vezető út, még a klasszikus bolti műanyag termékek is kiválthatók lebomló megoldásokkal

Csomagolatlan termékek kínálói, újratöltő állomások: bár a COVID megtörte a trendet, a csomagolásmentes árukínálás eszközei tovább fejlődnek

A vásárlók felé melegen, sőt forrón tartó, megvilágított polcokkal és tájékoztató képernyőkkel kínálja a pékárut a Wanzl Bakisto rendszere. A kínáló mögött a Bakisto robot pék süti meg és helyezi ki az árut, a forgalom alakulásához igazodva

Világújdonságként hirdette öntisztító sütőit a Rotisserie

Négy pavilonban mutatták be a legújabb hűtő, és fagyasztógépeket és pultokat a kiállítók

Új dizájnok, átláthatóság, energiahatékonyság, szenzorok és automatizált megoldások uralták a hűtőt gyártó-, forgalmazó cégek standjait

Az új EU-szabályozások, a legmodernebb hűtőközegek, a keletkező hő visszaforgatása, légies dizájn és természetesnek tűnő burkolatok jellemezték az idei bemutatót – képeinken a Schweizer és a Viessmann hűtőmegoldások

A display ezernyi arccal jelenik meg az üzletekben – egészen egyedi kombinációk sorát láthattuk az Euroshopon

Különböző fényességű és 3D hatású megoldások is felvonultak. A tapintással is érezhető 3D mélységű nyomtatott parfümösüveg igazi kuriózum volt

A szép és igényes kihelyezések minden látogató érdeklődését felkeltik mind a boltokban, mind a kiállításon

Mindentudó polczászlók: már önmagukban is műalkotások

Természetességet, tartósságot, fenntarthatóságot üzennek ezek az árukínáló állványok, amiből a korábbiaknál többel találkoztunk

Elvarázsoltak mindenkit a fejlett 3D hatású LED megoldások és alakzatok

A forma már nem akadály a LED-nek, például a hoszteszpult is show-elem lett

Néhány helyen már nálunk is találkozhatnak a vásárlók a polcéli LEDmonitoros megoldással – reklámok és árjelzés is helyet kap rajtuk. A vezeték nélkül tölthető változat azonban világújdonság! Akár a hűtő üvegén, akár a fogantyún is elhelyezhető!

Máshonnan ismert óriás techmárkák sem hagyják ki a retailben rejlő fejlesztési lehetőségeket, mint a valós idejű vásárlókövetés és navigáció, egyedileg küldött üzenetek

A folyosókon, pavilonokban és a legváratlanabb helyeken tűntek fel a robotok, prospektust és árumintát kínálva, közben az alsó részükkel takarítva a járófelületeket is
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >