Európai terjeszkedésbe kezd a belga ALDI energiaitala
A belga ALDI saját márkás energiaitala, a Golden Power, 2002-es indulása óta Belgium legkedveltebb és egyben legnagyobb energiaital-márkájává nőtte ki magát.
A cikk a Trade magazin 2025/11. lapszámában olvasható.
A termék sikere nyomán az ALDI Nord úgy döntött, hogy 2025 végéig több más európai országban is bevezeti a márkát, köztük Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában és Lengyelországban.
A Golden Power jelenleg öt ízben kapható, köztük a legnépszerűbb „regular” és „zero” változatokkal, amelyek rendkívül alacsony, mindössze 0,49 eurós áron elérhetők.
A csomagolás nemrégiben frissült: a dobozokon feltűnő villám motívum jelzi az új arculatot. Október közepétől a felhozatal Belgiumban két új ízzel bővül: a passion fruit és annak cukormentes változata 25 cl-es kiszerelésben kerül a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Most először olcsóbbak a növényi alternatívák az állati eredetű élelmiszereknél Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adatvédelmi kezdeményezést indított a belga Colruyt Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
