Európai terjeszkedésbe kezd a belga ALDI energiaitala

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 06. 20:16
🎧 Hallgasd a cikket:

A belga ALDI saját márkás energiaitala, a Golden Power, 2002-es indulása óta Belgium legkedveltebb és egyben legnagyobb energiaital-márkájává nőtte ki magát.

A cikk a Trade magazin 2025/11. lapszámában olvasható.

A termék sikere nyomán az ALDI Nord úgy döntött, hogy 2025 végéig több más európai országban is bevezeti a márkát, köztük Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában és Lengyelországban.

A Golden Power jelenleg öt ízben kapható, köztük a legnépszerűbb „regular” és „zero” változatokkal, amelyek rendkívül alacsony, mindössze 0,49 eurós áron elérhetők.

A csomagolás nemrégiben frissült: a dobozokon feltűnő villám motívum jelzi az új arculatot. Október közepétől a felhozatal Belgiumban két új ízzel bővül: a passion fruit és annak cukormentes változata 25 cl-es kiszerelésben kerül a polcokra.

Kapcsolódó cikkeink