Európai eredmények erősítik a Whirpoolt
Az öreg kontinensen tíz százalékkal javultak az eladások.
A Whirlpool háztartási berendezéseket gyártó konszern
Európával kárpótolta magát amerikai üzlete gyengélkedéséért. Az üzleti év
második negyedében az eredmény több mint háromnegyedével múlta felül a bázist:
elérte a 161 millió dollárt. A forgalom 10 százalékkal javuló európai eladások
révén 3 százalékkal, 4,9 milliárd dollárra nőtt a második negyedben. Ezzel a
féléves értékesítés 9,3 milliárdra, az eredmény 278 millió dollárra bővült.
A cégnél az üzemi eredmények további javulására számítanak.
A Maytag megvásárlásval csaknem 400 millió dolláros költségcsökkentés jöhet
létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 30 tonna adomány gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt és az Auchan adománygyűjtési akciójában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
