Európai eredmények erősítik a Whirpoolt
Az öreg kontinensen tíz százalékkal javultak az eladások.
A Whirlpool háztartási berendezéseket gyártó konszern
Európával kárpótolta magát amerikai üzlete gyengélkedéséért. Az üzleti év
második negyedében az eredmény több mint háromnegyedével múlta felül a bázist:
elérte a 161 millió dollárt. A forgalom 10 százalékkal javuló európai eladások
révén 3 százalékkal, 4,9 milliárd dollárra nőtt a második negyedben. Ezzel a
féléves értékesítés 9,3 milliárdra, az eredmény 278 millió dollárra bővült.
A cégnél az üzemi eredmények további javulására számítanak.
A Maytag megvásárlásval csaknem 400 millió dolláros költségcsökkentés jöhet
létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >