Európai csatlakozás és közelgő névváltás a a Kraft Foods Hungáriánál
Tizenhét közép-európai piac, így a magyarországi is csatlakozott a világ legnagyobb snacktermékeket gyártó vállalata, a Mondelēz International európai szervezetéhez. A jelentős növekedési potenciállal rendelkező új közép-európai tagvállalatokat két térségre, egy északira és egy délire osztották. Ez utóbbi irányítását pedig a magyar leányvállalat tavaly kinevezett ügyvezetőjére, Iryna Shandarivskára bízták, aki új tisztsége mellett továbbra is ellátja magyarországi ügyvezetői feladatait.
„Az európai régióhoz történő csatlakozás a magyarországi és más közép-európai piacaink számára komoly előnyökkel jár.” – mondta Iryna Shandaryvska, a dél-közép-európai térség ügyvezetője. „Többek között gyorsan adaptálhatjuk az európai fogyasztókat célzó központi stratégiákat, az innovációkat könnyedén átültethetjük térségünkre, a pán-európai kereskedelmi hálózatok számára nagy növekedést biztosító terveket dolgozhatunk ki, végül, de nem utolsó sorban kiaknázhatjuk rugalmas és immár kibővült gyártókapacitásainkat is. Izgalommal tekintünk közép-európai munkatársaink szakértelmének és tehetségének európai színtéren történő bemutatkozása elé is. A csatlakozó tizenhét piaccal együtt európai régiónk immár 33 országot tömörít. Rengeteget tanulhatunk egymástól!” – tette hozzá az ügyvezető.
A Kraft Foods Hungária az európai csatlakozás mellett névváltásra is készül. A hazai csokoládé, keksz és cukorka kategóriák piacvezető vállalata április végén végleg megválik eddigi nevétől, és Mondelēz Hungária Kft. néven folytatja működését. A névváltás a Mondelēz csoportba tartozó székesfehérvári és győri gyárakat nem érinti, azok változatlanul Győri Keksz Kft. néven integrálódnak az európai egységbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >