Európához képest csökken a hazai vásárlóerő
Magyarország az idén három helyet visszacsúszva a 28. helyen végzett a GfK 41 európai ország vásárlóerejét vizsgáló felmérésében.
A listavezető liechtensteinieknek
közel ötvenhétszer nagyobb a vásárlóerejük,
mint a sereghajtó moldovaiaknak, nálunk országon
belül több mint négyszeres a különbség.
Magyarország visszaesése nem jelentette a vásárlóerő
abszolút értékének csökkenését:
az bő száz euróval nőtt tavalyhoz képest, ám
a balti államoknak 600–900 eurós növekedést
elérve sikerült előzniük. A KSH friss adatai
szerint idén nem várható érdemi
emelkedés, jövőre pedig nagy valószínűséggel
csökkenni fog a mutató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >