Európához képest csökken a hazai vásárlóerő
Magyarország az idén három helyet visszacsúszva a 28. helyen végzett a GfK 41 európai ország vásárlóerejét vizsgáló felmérésében.
A listavezető liechtensteinieknek
közel ötvenhétszer nagyobb a vásárlóerejük,
mint a sereghajtó moldovaiaknak, nálunk országon
belül több mint négyszeres a különbség.
Magyarország visszaesése nem jelentette a vásárlóerő
abszolút értékének csökkenését:
az bő száz euróval nőtt tavalyhoz képest, ám
a balti államoknak 600–900 eurós növekedést
elérve sikerült előzniük. A KSH friss adatai
szerint idén nem várható érdemi
emelkedés, jövőre pedig nagy valószínűséggel
csökkenni fog a mutató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >