Európához képest csökken a hazai vásárlóerő
Magyarország az idén három helyet visszacsúszva a 28. helyen végzett a GfK 41 európai ország vásárlóerejét vizsgáló felmérésében.
A listavezető liechtensteinieknek
közel ötvenhétszer nagyobb a vásárlóerejük,
mint a sereghajtó moldovaiaknak, nálunk országon
belül több mint négyszeres a különbség.
Magyarország visszaesése nem jelentette a vásárlóerő
abszolút értékének csökkenését:
az bő száz euróval nőtt tavalyhoz képest, ám
a balti államoknak 600–900 eurós növekedést
elérve sikerült előzniük. A KSH friss adatai
szerint idén nem várható érdemi
emelkedés, jövőre pedig nagy valószínűséggel
csökkenni fog a mutató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Business Days fakultáció: hagyományteremtő hétvégi program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
