Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai országban – főként Kelet- és Dél-Európában – teszi független kiskereskedők számára elérhetővé válogatott márkákínálatát és üzleti eszközeit.
A 2017-ben San Franciscóban alapított Faire célja, hogy összehozza a független márkákat a független kiskereskedőkkel, egyszerűsítve és demokratizálva ezzel az egyedi termékekhez való hozzáférést. Európába 2021 elején lépett be a cég – először az Egyesült Királyságba és Hollandiába, majd fokozatosan más piacokra is.
A cég szerint európai üzletága kétszer gyorsabban növekszik, mint az észak-amerikai: eddig több mint 2 millió rendelést teljesített, a kiskereskedők pedig közel 500 millió dollárt költöttek a platformon.
A célországok között szerepel – többek között – Magyarország, Horvátország, Csehország, Lengyelország, Románia, Görögország és a Balti államok, ahol a kiskereskedelmi költés az átlag felett nő.
A bővítésre erős piaci igény mutatkozik: már több mint 35 ezer kiskereskedő iratkozott fel a várólistára és a helyi márkák mintegy 115 ezer terméket töltöttek fel a Faire-re.
A szintén a cég célkeresztjében lévő Új-Zélanddal együtt immár globálisan 35 piacon jelenlévő vállalat rugalmas, 60 napos fizetési határidőt, egyszerűsített logisztikát és személyre szabott termékajánlásokat kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Három új országban indítja el szolgáltatásait a Mollie – Magyarország is köztük van
A holland fintech cég, a Mollie hivatalosan is belépett a…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >