Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 11. 09:23

Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai országban – főként Kelet- és Dél-Európában – teszi független kiskereskedők számára elérhetővé válogatott márkákínálatát és üzleti eszközeit.

A 2017-ben San Franciscóban alapított Faire célja, hogy összehozza a független márkákat a független kiskereskedőkkel, egyszerűsítve és demokratizálva ezzel az egyedi termékekhez való hozzáférést. Európába 2021 elején lépett be a cég – először az Egyesült Királyságba és Hollandiába, majd fokozatosan más piacokra is.

A cég szerint európai üzletága kétszer gyorsabban növekszik, mint az észak-amerikai: eddig több mint 2 millió rendelést teljesített, a kiskereskedők pedig közel 500 millió dollárt költöttek a platformon.

A célországok között szerepel – többek között – Magyarország, Horvátország, Csehország, Lengyelország, Románia, Görögország és a Balti államok, ahol a kiskereskedelmi költés az átlag felett nő.

A bővítésre erős piaci igény mutatkozik: már több mint 35 ezer kiskereskedő iratkozott fel a várólistára és a helyi márkák mintegy 115 ezer terméket töltöttek fel a Faire-re.

A szintén a cég célkeresztjében lévő Új-Zélanddal együtt immár globálisan 35 piacon jelenlévő vállalat rugalmas, 60 napos fizetési határidőt, egyszerűsített logisztikát és személyre szabott termékajánlásokat kínál.

Kapcsolódó cikkeink