Európában nő a funkcionális üditők eladása
A piacbővülés legfobb oka, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabban gondolkoznak.
A nyugat-európai funkcionális üditők (sport és izotomiás
valamint energia italok) forgalmát vizsgáló Zenith International jelentése
szerint a régió fogyasztása hat százalékkal nőtt tavaly óta és eléri a 4,45
milliárd litert. A növekedés még szignifikánsabb, 40 százalékos, ha az
eredményt az elmúlt öt évhez viszonyítjuk, amikor a fogyasztás „csupán" 3,17
milliárd liter volt. A legnagyobb fogyasztó Németország és Anglia, a teljes
volumen 66 százalékát ott isszák meg, de a top ötben benne van Olaszország,
Spanyolország és Franciaország is.
A Zenith elemzői szerint a funkcionális italok piaca 2011-re további 30 bővül Nyugat-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >