Európában nő a funkcionális üditők eladása
A piacbővülés legfobb oka, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabban gondolkoznak.
A nyugat-európai funkcionális üditők (sport és izotomiás
valamint energia italok) forgalmát vizsgáló Zenith International jelentése
szerint a régió fogyasztása hat százalékkal nőtt tavaly óta és eléri a 4,45
milliárd litert. A növekedés még szignifikánsabb, 40 százalékos, ha az
eredményt az elmúlt öt évhez viszonyítjuk, amikor a fogyasztás „csupán" 3,17
milliárd liter volt. A legnagyobb fogyasztó Németország és Anglia, a teljes
volumen 66 százalékát ott isszák meg, de a top ötben benne van Olaszország,
Spanyolország és Franciaország is.
A Zenith elemzői szerint a funkcionális italok piaca 2011-re további 30 bővül Nyugat-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >