Európában nő a funkcionális üditők eladása
A piacbővülés legfobb oka, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabban gondolkoznak.
A nyugat-európai funkcionális üditők (sport és izotomiás
valamint energia italok) forgalmát vizsgáló Zenith International jelentése
szerint a régió fogyasztása hat százalékkal nőtt tavaly óta és eléri a 4,45
milliárd litert. A növekedés még szignifikánsabb, 40 százalékos, ha az
eredményt az elmúlt öt évhez viszonyítjuk, amikor a fogyasztás „csupán" 3,17
milliárd liter volt. A legnagyobb fogyasztó Németország és Anglia, a teljes
volumen 66 százalékát ott isszák meg, de a top ötben benne van Olaszország,
Spanyolország és Franciaország is.
A Zenith elemzői szerint a funkcionális italok piaca 2011-re további 30 bővül Nyugat-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >