Európában nő a funkcionális üditők eladása
A piacbővülés legfobb oka, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabban gondolkoznak.
A nyugat-európai funkcionális üditők (sport és izotomiás
valamint energia italok) forgalmát vizsgáló Zenith International jelentése
szerint a régió fogyasztása hat százalékkal nőtt tavaly óta és eléri a 4,45
milliárd litert. A növekedés még szignifikánsabb, 40 százalékos, ha az
eredményt az elmúlt öt évhez viszonyítjuk, amikor a fogyasztás „csupán" 3,17
milliárd liter volt. A legnagyobb fogyasztó Németország és Anglia, a teljes
volumen 66 százalékát ott isszák meg, de a top ötben benne van Olaszország,
Spanyolország és Franciaország is.
A Zenith elemzői szerint a funkcionális italok piaca 2011-re további 30 bővül Nyugat-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >