Európában Elsőként Indít Drónos Ételkiszállítást a foodora
A foodora bejelentette, hogy Svédországban úttörő drónos ételkiszállításba kezd a Tele2 és az Aerit vállalatokkal partnerségben. Ez az első alkalom, hogy dróntechnológiát alkalmaznak az élelmiszeriparban. Az Aerit fejlesztette ki a drónokat, amelyek integrálódnak a foodora technológiai platformjába, hogy zökkenőmentesen és hatékonyan szállítsák az ételeket.
A foodora logisztikai igazgatója, Daniel Gustafsson Rabát hangsúlyozta, hogy a gyors házhozszállítás demokratikus kérdés, és céljuk, hogy bárhol is tartózkodik az ember az országban, gyorsan hozzáférjenek az általuk szükségesnek tartott termékekhez. A drónos kiszállításokat először a Stockholm közeli, szigetekkel tagolt Värmdö területén tesztelik, majd folyamatosan bővítik a résztvevő éttermek és üzletek körét.
A foodora Magyarország operatív igazgatója, Garay Péter, kiemelte, hogy a technológiai fejlesztések a futárok munkáját segítik, és az automatizáció elsősorban olyan területeken alkalmazható, ahol a futárok számára is könnyítést jelent. Példaként említette azokat a helyzeteket, amikor egy nagyobb irodaházban vagy zárt campuson a drón átveheti a rendelést a futártól, és közvetlenül a megfelelő ajtóhoz vagy íróasztalhoz szállítja azt.
A drónok legfeljebb 12 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek, és akár esőben, szélben vagy hóban is képesek legfeljebb 4 kilogramm súlyt szállítani. A foodora célja, hogy az automatizáció és a drónos kiszállítás segítségével a nehezen megközelíthető területeken is biztosítsák az azonos minőségű és gyors szállítási szolgáltatást, mint a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >A foodora Magyarország közleménye a GVH határozatáról
Felelős vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy a szolgáltatásunk bárki számára…
Tovább olvasom >A GVH több mint 35 millió forintra bírságolta a Foodora ételrendelési portált, mert megtévesztette a fogyasztókat
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora, ezért több mint 35 millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >