Európában Elsőként Indít Drónos Ételkiszállítást a foodora
A foodora bejelentette, hogy Svédországban úttörő drónos ételkiszállításba kezd a Tele2 és az Aerit vállalatokkal partnerségben. Ez az első alkalom, hogy dróntechnológiát alkalmaznak az élelmiszeriparban. Az Aerit fejlesztette ki a drónokat, amelyek integrálódnak a foodora technológiai platformjába, hogy zökkenőmentesen és hatékonyan szállítsák az ételeket.
A foodora logisztikai igazgatója, Daniel Gustafsson Rabát hangsúlyozta, hogy a gyors házhozszállítás demokratikus kérdés, és céljuk, hogy bárhol is tartózkodik az ember az országban, gyorsan hozzáférjenek az általuk szükségesnek tartott termékekhez. A drónos kiszállításokat először a Stockholm közeli, szigetekkel tagolt Värmdö területén tesztelik, majd folyamatosan bővítik a résztvevő éttermek és üzletek körét.
A foodora Magyarország operatív igazgatója, Garay Péter, kiemelte, hogy a technológiai fejlesztések a futárok munkáját segítik, és az automatizáció elsősorban olyan területeken alkalmazható, ahol a futárok számára is könnyítést jelent. Példaként említette azokat a helyzeteket, amikor egy nagyobb irodaházban vagy zárt campuson a drón átveheti a rendelést a futártól, és közvetlenül a megfelelő ajtóhoz vagy íróasztalhoz szállítja azt.
A drónok legfeljebb 12 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek, és akár esőben, szélben vagy hóban is képesek legfeljebb 4 kilogramm súlyt szállítani. A foodora célja, hogy az automatizáció és a drónos kiszállítás segítségével a nehezen megközelíthető területeken is biztosítsák az azonos minőségű és gyors szállítási szolgáltatást, mint a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
A legkisebbik fiú a drónos kiszállítás családjában – A nap videója
…bár az sem kizárt, hogy ő lesz az örökös! Az…
Tovább olvasom >Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >foodora: Magyar felhasználótól jött az év legnagyobb rendelése
Rekordgyorsan, kevesebb mint 4 perc alatt kiszállított étel, egy millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >