Európában Elsőként Indít Drónos Ételkiszállítást a foodora
A foodora bejelentette, hogy Svédországban úttörő drónos ételkiszállításba kezd a Tele2 és az Aerit vállalatokkal partnerségben. Ez az első alkalom, hogy dróntechnológiát alkalmaznak az élelmiszeriparban. Az Aerit fejlesztette ki a drónokat, amelyek integrálódnak a foodora technológiai platformjába, hogy zökkenőmentesen és hatékonyan szállítsák az ételeket.
A foodora logisztikai igazgatója, Daniel Gustafsson Rabát hangsúlyozta, hogy a gyors házhozszállítás demokratikus kérdés, és céljuk, hogy bárhol is tartózkodik az ember az országban, gyorsan hozzáférjenek az általuk szükségesnek tartott termékekhez. A drónos kiszállításokat először a Stockholm közeli, szigetekkel tagolt Värmdö területén tesztelik, majd folyamatosan bővítik a résztvevő éttermek és üzletek körét.
A foodora Magyarország operatív igazgatója, Garay Péter, kiemelte, hogy a technológiai fejlesztések a futárok munkáját segítik, és az automatizáció elsősorban olyan területeken alkalmazható, ahol a futárok számára is könnyítést jelent. Példaként említette azokat a helyzeteket, amikor egy nagyobb irodaházban vagy zárt campuson a drón átveheti a rendelést a futártól, és közvetlenül a megfelelő ajtóhoz vagy íróasztalhoz szállítja azt.
A drónok legfeljebb 12 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek, és akár esőben, szélben vagy hóban is képesek legfeljebb 4 kilogramm súlyt szállítani. A foodora célja, hogy az automatizáció és a drónos kiszállítás segítségével a nehezen megközelíthető területeken is biztosítsák az azonos minőségű és gyors szállítási szolgáltatást, mint a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Összeállt a foodora és a Spotify
A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ…
Tovább olvasom >Könnyen felszívódó vassal dúsítaná a növényi alapú húsokat egy svéd start-up
Egy svéd start-up 1 millió eurós finanszírozást nyert olyan növényi…
Tovább olvasom >Újra közös sörrel jön a MONYO és a foodora
Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >