Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé, amely elsőként az Egyesült Királyságban jelent meg a piacon.
Az új termékkel a fogyasztók személyre szabott, hideg kávéitalokat – jeges lattét vagy americanót, de akár limonádéval, gyümölcslével kevert kávékülönlegességet is – készíthetnek otthon a vízben, illetve tejben egyaránt pillanatok alatt oldódó koncentrátummal. A 16 adagos üvegek háromféle ízben – vanília, karamell és klasszikus – kaphatók – írja az ESM Magazine a vállalat közleményére hivatkozva.
Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős vezetője szerint a kávé hidegen is egyre népszerűbb a fiatalabb generációk körében, és így komoly növekedési tényezőt jelent a kávé kategóriában. Az egyszerre kényelmet, testreszabhatóságot és kiváló minőséget kínáló Espresso Concentrated a vállalat egyik kulcsfontosságú innovációja idén, amelytől világszinten évi 100 millió svájci frankos bevételt vár az élelmiszeripari óriás.
A termék korábban már debütált az USA-ban, Japánban, Kínában és Ausztráliában, és hamarosan megjelenik Ázsia, Latin-Amerika és Európa több piacán is. Arra, hogy Európában miért először az Egyesült Királyságban kerül bevezetésre, magyarázatul szolgálhat az a tény is, hogy a hagyományosan teafogyasztásáról híres szigetországban a kávéfogyasztók aránya mostanra meghaladta a teaivókét: 2023-ban a felnőttek 63%-a rendszeresen kávét, míg teát 59% ivott.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >