Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé, amely elsőként az Egyesült Királyságban jelent meg a piacon.
Az új termékkel a fogyasztók személyre szabott, hideg kávéitalokat – jeges lattét vagy americanót, de akár limonádéval, gyümölcslével kevert kávékülönlegességet is – készíthetnek otthon a vízben, illetve tejben egyaránt pillanatok alatt oldódó koncentrátummal. A 16 adagos üvegek háromféle ízben – vanília, karamell és klasszikus – kaphatók – írja az ESM Magazine a vállalat közleményére hivatkozva.
Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős vezetője szerint a kávé hidegen is egyre népszerűbb a fiatalabb generációk körében, és így komoly növekedési tényezőt jelent a kávé kategóriában. Az egyszerre kényelmet, testreszabhatóságot és kiváló minőséget kínáló Espresso Concentrated a vállalat egyik kulcsfontosságú innovációja idén, amelytől világszinten évi 100 millió svájci frankos bevételt vár az élelmiszeripari óriás.
A termék korábban már debütált az USA-ban, Japánban, Kínában és Ausztráliában, és hamarosan megjelenik Ázsia, Latin-Amerika és Európa több piacán is. Arra, hogy Európában miért először az Egyesült Királyságban kerül bevezetésre, magyarázatul szolgálhat az a tény is, hogy a hagyományosan teafogyasztásáról híres szigetországban a kávéfogyasztók aránya mostanra meghaladta a teaivókét: 2023-ban a felnőttek 63%-a rendszeresen kávét, míg teát 59% ivott.
Kapcsolódó cikkeink
7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >