Európa vezető kiskereskedelmi médiacsoportja megnyitja németországi irodáját
Dacára a jelenlegi gazdasági trendeknek a POS Media Europe új irodát nyitott Münchenben. Ezzel folytatva a vállalat nemzetközi terjeszkedését, ami által a német piac számára is elérhetővé válnak a cég eladáshelyi reklámozással kapcsolatos szolgáltatásai.
A POS Media Germany közös vállalatként jött létre a német – áruházi reklámozással foglalkozó – andré media-val. Az andré media-t 1979-ben alapították, és jelenleg több mint 20.000 üzletben vannak jelen Németországban. A Regensburg-i központtal rendelkező cég több mint 500 alkalmazottat foglalkoztat. A POS Media és az andré media az elmúlt két évben már sikeresen dolgozott együtt Közép Európában. Megállapodásuk értelmében az andré media-nak 25,1%-os részesedése lesz az új cégben, a POS Media pedig jogosulttá válik arra, hogy együttműködjön az andré media szerződött kiskereskedelmi partnereivel szerte Németországban.
Az európai POS reklámozás piacvezetőjeként a POS Media már együtt dolgozik a legnagyobb, vezető láncokkal, mint például REAL, METRO, Kaufland, Rewe és Adeka, stb. Valamit hosszú ideje sikeresen együttműködik a TOP 100 FMCG márkát forgalmazó céggel, mint például: Unilever, Procter and Gamble, Nestlé, Coca-Cola, Danone, Kraft, stb.
A gazdasági visszaesés kiskereskedőkre is gyakorolt hatása miatt a POS reklámozás kimagaslóan fontossá válik. Kutatások, elemzések is alátámasztják, hogy a vásárlási döntések 70%-a az üzletekben dől el. A POS Media következetesen és folyamatosan fejleszti eszközeit, hogy hatékony és innovatív felületeket biztosítson a Point of Sale reklámozáshoz.
„Ez része a tervezett stratégiai terjeszkedésnek, amelynek célja, hogy megfeleljünk kiskereskedelmi partnereink és ügyfeleink elvárásainak, igényeinek.” – nyilatkozta Richard van het Bolscher ügyvezető és tulajdonos. Majd hozzátette: „Több, mint 12 év tapasztalatát és szakértelmét segítségül hívva Németország-szerte integrált reklámkampányokat fogunk lebonyolítani, miként más európai országokban is. Továbbá új eszközöket és termékeket is bevezetünk a német piacra.”
A müncheni alapítású központi iroda megnyitását újabb fiókirodák létrehozása követi majd. Ennek köszönhetően egész Németországra kiterjedő szolgáltatásokat biztosít a cég minden ügyfele számára. A kezdő csapat összeállt és már meg is kezdte munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >