Európa legjobb márkája lett a Scitec Nutrition
A világ legnagyobb online fitnesz kereskedője, a Bodybuilding.com Európa legjobb márkájának választotta a Scitec Nutrition sporttáplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalatot. A budapesti székhelyű Scitec termékeit a világ 90 országában fogyasztják profi és hobbisportolók.
A Scitec korábban a testépítők világában vívott ki előkelő pozíciót magának magas minőségű, prémium termékeivel. A vállalat az elmúlt két évben nyitott az olimpiai sportágak felé, egyszerűen elkészíthető, kiváló ízesítésű termékeivel ma már a szélesebb, aktívan sportoló közönség körében is népszerű. Termékei – mint például a fehérjék, sportitalok és vitaminok – minden rendszeres (heti 2-3) sporttevékenységet végző számára fontosak és ajánlottak az egészséges étrend kiegészítéseként.
Az év európai táplálék-kiegészítő márkájának választott vállalat a fitnesztermek piacán is erősíti pozícióit, az első hivatalos Scitec edzőterem április óta SCITEC Gold Fitness Center néven működik Budapest egyik meghatározó sportközpontjaként a Lurdy Házban. A tervek szerint több lépcsőben összesen 15 kvalifikált fitneszterem veheti fel a Scitec nevét Magyarországon egy éven belül, a személyzetet a Scitec továbbképzi, hogy a sportolóknak táplálkozási tanácsokkal is tudjanak szolgálni.
A Scitec sport iránti elköteleződését, valamint termékeinek magas minőségét az is mutatja, hogy a fitnesz és testépítő sportágak legnagyobb világversenyére, az idén szeptemberben Las Vegas-ban zajló “Olympia Weekend”-re 5 „Team Scitec” sportoló is kvalifikált, köztük az idei Arnold Classic győztes Cedric McMillan és a versenyre magyar edzővel készülő Jessica Renee.
Kapcsolódó cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >A súlyzós edzés kortól függetlenül mindenkié – üzeni új nemzetközi kampányában a Scitec Nutrition
Szeptemberben új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >