Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik Group, a világ egyik legrangosabb kiskereskedelmi versenyén. A PLMA 2025-ös díjátadóján a Yutto, az Ubomi és a Moddia márkák termékei ízben, dizájnban és fenntarthatóságban is kiemelkedtek a több száz fős nemzetközi mezőnyből.
A Rohlik Group saját márkás termékei újabb elismerést szereztek a nemzetközi színtéren: a vállalat négy díjat nyert el a világ egyik legrangosabb kiskereskedelmi versenyén, a 2025-ös PLMA International Salute to Excellence Awards-on. A megmérettetésre több, mint 550 terméket neveztek be 65 kiskereskedelmi lánctól, 24 különböző országból. A győzelem ezért komoly elismerést jelent a Kifli.hu számára.
A Rohlik három saját márkás termékcsaládja – a Yutto, az Ubomi és a Moddia – a zsűri szerint minőség, ötletesség, dizájn és ár-érték arány tekintetében is kiemelkedő volt.
Díjazott termékek kategóriánként:
- Egészséges nassolnivalók: Yutto fagyasztva szárított mangószeletek
- Kávék: Ubomi koffeinmentes hondurasi kávébab
- Babaápolási termékek: Moddia pelenkázó alátét
- Papíráruk: Moddia PureCycle WC-papír
A Rohlik hosszú távú stratégiájának középpontjában a saját márkás termékek állnak. A vállalat célja, hogy prémium minőséget kínáljon elérhető áron. Jelenleg több mint tíz saját márkát kínál a vállalat, mind az élelmiszerek, mind a háztartási cikkek kategóriájában – megbízható partnerekkel közösen fejlesztve.
„Nem a trendeket követjük – mi magunk állítjuk fel a mércét”
– mondta Petr Chvojka, a Rohlik Group saját márkás termékekért felelős vezetője, aki azt is hozzátette, hogy
„a Rohliknál a vásárlók igényei állnak a középpontban. Az, hogy mivel élhetnek és étkezhetnek jobban. Célunk, hogy a minőségi termékek ne számítsanak luxusnak, hanem bárki számára elérhetők legyenek, ésszerű áron. Ezek a díjak is azt bizonyítják, hogy ez az irány nemcsak helyes, de eredményes is.”
A Rohlik Group az elmúlt hónapokban két új saját márkát is elindított kifejezetten a családos vásárlók igényeire szabva: a Lambini bio termékcsaládot (bio bébiételek Demeter-minősítéssel) és a Moddia Baby márkát (babaápolási non-food termékcsalád – pelenkák, popsitörlők, nadrágpelenkák és pelenkázó alátétek).
A Rohlik, így a hazai piacon a Kifli.hu prémium saját márkás termékei a diszkontáruházak árszintjén érhetők el, ezzel biztosítva, hogy a minőségi élelmiszerek és az alapvető fogyasztási cikkek mind többek számára váljanak elérhetővé. Az újonnan bevezetett Xtra hűségprogram is ezt a törekvést erősíti, így a Kifli.hu-n az Xtra-tagok számára biztosított 10 százalékos kedvezménnyel a saját márkás termékek ára a diszkontláncok árszintje alá csökken.
Kapcsolódó cikkeink
Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >A Balaton felé több új településen és Kecskemét körzetében is elindította szolgáltatását a Kifli.hu
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >