Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik Group, a világ egyik legrangosabb kiskereskedelmi versenyén. A PLMA 2025-ös díjátadóján a Yutto, az Ubomi és a Moddia márkák termékei ízben, dizájnban és fenntarthatóságban is kiemelkedtek a több száz fős nemzetközi mezőnyből.
A Rohlik Group saját márkás termékei újabb elismerést szereztek a nemzetközi színtéren: a vállalat négy díjat nyert el a világ egyik legrangosabb kiskereskedelmi versenyén, a 2025-ös PLMA International Salute to Excellence Awards-on. A megmérettetésre több, mint 550 terméket neveztek be 65 kiskereskedelmi lánctól, 24 különböző országból. A győzelem ezért komoly elismerést jelent a Kifli.hu számára.
A Rohlik három saját márkás termékcsaládja – a Yutto, az Ubomi és a Moddia – a zsűri szerint minőség, ötletesség, dizájn és ár-érték arány tekintetében is kiemelkedő volt.
Díjazott termékek kategóriánként:
- Egészséges nassolnivalók: Yutto fagyasztva szárított mangószeletek
- Kávék: Ubomi koffeinmentes hondurasi kávébab
- Babaápolási termékek: Moddia pelenkázó alátét
- Papíráruk: Moddia PureCycle WC-papír
A Rohlik hosszú távú stratégiájának középpontjában a saját márkás termékek állnak. A vállalat célja, hogy prémium minőséget kínáljon elérhető áron. Jelenleg több mint tíz saját márkát kínál a vállalat, mind az élelmiszerek, mind a háztartási cikkek kategóriájában – megbízható partnerekkel közösen fejlesztve.
„Nem a trendeket követjük – mi magunk állítjuk fel a mércét”
– mondta Petr Chvojka, a Rohlik Group saját márkás termékekért felelős vezetője, aki azt is hozzátette, hogy
„a Rohliknál a vásárlók igényei állnak a középpontban. Az, hogy mivel élhetnek és étkezhetnek jobban. Célunk, hogy a minőségi termékek ne számítsanak luxusnak, hanem bárki számára elérhetők legyenek, ésszerű áron. Ezek a díjak is azt bizonyítják, hogy ez az irány nemcsak helyes, de eredményes is.”
A Rohlik Group az elmúlt hónapokban két új saját márkát is elindított kifejezetten a családos vásárlók igényeire szabva: a Lambini bio termékcsaládot (bio bébiételek Demeter-minősítéssel) és a Moddia Baby márkát (babaápolási non-food termékcsalád – pelenkák, popsitörlők, nadrágpelenkák és pelenkázó alátétek).
A Rohlik, így a hazai piacon a Kifli.hu prémium saját márkás termékei a diszkontáruházak árszintjén érhetők el, ezzel biztosítva, hogy a minőségi élelmiszerek és az alapvető fogyasztási cikkek mind többek számára váljanak elérhetővé. Az újonnan bevezetett Xtra hűségprogram is ezt a törekvést erősíti, így a Kifli.hu-n az Xtra-tagok számára biztosított 10 százalékos kedvezménnyel a saját márkás termékek ára a diszkontláncok árszintje alá csökken.
Kapcsolódó cikkeink
40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csak két uniós országban magasabb az infláció, mint Magyarországon
A Privátbankár Európai Inflációs Körképe hasonlította össze a márciusi és…
Tovább olvasom >Bankmonitor: Több, mint 19 000 milliárd Ft hever a magyaroknál lekötetlenül
Az MNB statisztikái szerint 19 236,1 milliárd forintot tartottak 2025. első…
Tovább olvasom >A sikeres digitális átalakulás titka – a KPMG szerint
Továbbra is árgus szemmel figyelik versenytársaik lépéseit a vállalatok, de…
Tovább olvasom >