Európa élvonalában a hazai kártyaelfogadás fejlődése
A Mastercard friss adatai szerint 20 százalékkal nőtt 2020-ban a kártyaelfogadó terminálok száma Magyarországon, ez a növekedés pedig az egyik legnagyobb Európában. A fizetéstechnológiai cég 2019 őszén indította el Doppio névre keresztelt infrastruktúrafejlesztési programját azzal a céllal, hogy három év alatt megduplázzák a hazai kártyaterminálok számát.
Tavaly év végéig több mint 38 ezer terminál került ki az üzletekbe, sok esetben először téve elérhetővé a kártyás fizetést. A Mastercard által kezdeményezett program indulása óta több innovációt is bevezetett: párnapos, digitális csatlakozásiterminál-igénylési lehetőséggel, mobiltelefonos kártyaelfogadással segítik a vállalkozások digitalizálódását.
– Nagy öröm számunkra, hogy a Doppio programunk eredeti célkitűzéseihez tartani tudjuk magunkat, ezzel pedig a pénzügyi szolgáltatók és a vállalkozások partnerei lehetünk a digitalizációban. Ha az egy főre jutó kártyaterminálok számát nézzük, még mindig hosszú út áll előttünk Európa más országaihoz képest, de az elmúlt időszak alapján van okunk optimistának lenni. Egy teljes ágazat mozdult meg a programnak köszönhetően: régi és új piaci szereplők is azon dolgoznak, hogy még több helyen váljon elérhetővé a kártyás fizetés – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK
A fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >