Európa első multi-szenzoriális projektje
A Leroy Merlin lakberendezési áruház alkalmazta Európában először az érzékszervi marketing minden elemét együttesen. A világ számos országában megtalálható áruház nem csupán a háttérzenei szolgáltatás kivitelezésével bízta meg a spanyolországi Mood Mediát, hanem a vizuális kivitelezéssel és az illatmarketing megvalósításával is.
A Mood Media 11 plazmaképernyőt telepített a spanyolországi áruházban, melyből 10 képernyőn barkácsolási tippek, hirdetések és vállalati információk futnak, 1 képernyő pedig teljesen mobil.
A magyarországi Mood Media életében szervezeti változások következtek be. A Mood Media Group új tagjaként 2007 őszén debütáló Alcas pénzügyi szakemberét, Mark Beentjest április 1-jétől regionális pénzügyi és operatív vezetővé nevezték ki. Pálóczi Tamás pedig új titulusban, mint kelet-közép-európai regionális üzletfejlesztési és kereskedelmi igazgató folytatja tevékenységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >