Európa első multi-szenzoriális projektje
A Leroy Merlin lakberendezési áruház alkalmazta Európában először az érzékszervi marketing minden elemét együttesen. A világ számos országában megtalálható áruház nem csupán a háttérzenei szolgáltatás kivitelezésével bízta meg a spanyolországi Mood Mediát, hanem a vizuális kivitelezéssel és az illatmarketing megvalósításával is.
A Mood Media 11 plazmaképernyőt telepített a spanyolországi áruházban, melyből 10 képernyőn barkácsolási tippek, hirdetések és vállalati információk futnak, 1 képernyő pedig teljesen mobil.
A magyarországi Mood Media életében szervezeti változások következtek be. A Mood Media Group új tagjaként 2007 őszén debütáló Alcas pénzügyi szakemberét, Mark Beentjest április 1-jétől regionális pénzügyi és operatív vezetővé nevezték ki. Pálóczi Tamás pedig új titulusban, mint kelet-közép-európai regionális üzletfejlesztési és kereskedelmi igazgató folytatja tevékenységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >