Európa egyik legdinamikusabban fejlődő e-kereskedelmi piacának számít Magyarország
Magyarországra érkezik Jesse Weltevreden, a nemzetközi e-kereskedelmi piac egyik legjelentősebb kutatója, aki a május 19-ei Future Trade Budapest konferencián tart előadást. A Future Trade Budapest 2022 konferencia médiapartnere a Trade magazin.
Az amszterdami egyetem digitális kereskedelemmel foglalkozó professzora az európai piacról és a határokon átívelő nemzetközi kereskedelemről fog beszélni. A kutató nemrégiben napvilágot látott tanulmányában felhívta a figyelmet arra, hogy a globális e-kereskedelem 2022-re várhatóan a teljes piac 22%-át teszi ki. Ugyanakkor kutatásai szerint az európai KKV szereplők még kevésbé veszik ki részüket az e-commerce nyújtotta lehetőségekből, jórészt a nyelvi, gazdasági és kulturális különbségek miatt. A felmérésből kiderült, hogy a fejlett digitális piacokról érkező kisebb cégek hatékonyabban használják ugyan a digitális marketing stratégiákat a fejlődésben lévő piacok KKV szereplőinél, de utóbbiak jóval sikeresebbek üzletileg. Ennek hátterében az állhat, hogy a fejlődő országokból érkező kis cégek munkatársai körében jóval magasabb a második és harmadik nyelvet tudók aránya, mint a fejlett piacnak számító Nagy-Britanniában vagy Spanyolországban. A nyelvtudás pedig nagyon fontos tényező a nemzetközivé váláshoz, különösen annak tükrében, hogy a lokális, anyanyelvi üzenetek jelentős szerepet töltenek be a vásárlási döntések meghozatalában.
A 2022. május 19-én megrendezésre kerülő Future Trade Budapest elsőszekciójában Weltevreden előadása után a hazai kereskedelmi piac legfrissebb számai is napvilágot látnak a GKI Digital és a Nielsen kutatócégek jóvoltából. A rendezvénnyel kapcsolatban érdemes kiemelni, hogy idén nemcsak e-commerce témákról lesz szó, köszöhetően annak a jelenségnek, hogy ma már a bolti és a digitális kereskedelem jórészt elválaszthatatlanná vált egymástól. A Future Trade-en találkoznak a régió egyik legdinamikusabban fejlődő piacának számító magyar e-commerce szektor legjelentősebb szereplői és szakértői és itt lát napvilágot az első hazai E-commerce Évkönyv is.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >