EUFE: Az ügyfelek határozzák meg a cafeteria piac jövőjét

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 01. 26. 12:29

A jogszabályi változások újrarajzolták a magyar cafeteria piacot 2012-ben: új résztvevők és termékek jelentek meg rendkívül rövid idő alatt, mindemellett az EUFE tagvállalatai – akik az első, és legrégebb óta folyamatosan jelenlévő szolgáltatói a hazai szegmensnek – fennakadás nélkül, továbbra is a megszokott minőségben biztosítják termékeiket és szolgáltatásaikat.

Az új szabályozásnak megfelelően az EUFE tagjai 51,17 százalékos adóteher mellett bocsátják ki étkezési utalványaikat. Az adó mértéke ugyan emelkedett, azonban a cégek, az Edenred, a Le Chèque Déjeuner és a Sodexo továbbra is üzleti potenciált látnak abban, hogy munkatárssal a magyar piac aktív szereplői legyenek, és az étkezési utalványokat megtartsák portfoliójukban, fő feladatuknak pedig az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását tartják a jövőben is.

A munkavállalók számára az étkezési utalvány mindennapos és alapvető cafeteria juttatássá vált az elmúlt mintegy másfél évtizedben. 2012 januárjától a tagcégektől megrendelt étkezési utalványok 51,17 százalékkal adóznak. Ezzel a kulccsal számolva a munkáltatók terhei számottevően nem magasabbak, mint a kedvezményes (30,94%) étkezési utalvány esetében, emellett a cégek kiterjedt elfogadó hálózatuk miatt nagyobb vásárlóerőt biztosítanak a fogyasztóknak. A munkáltatók és munkavállalók terhei abban az esetben a legmagasabbak, ha az alkalmazottak a juttatást teljes egészében bér formájában kapják.
Az EUFE meggyőződése, hogy a teljes piac, a szolgáltatók, illetve egyes termékek és szolgáltatások jövőjét majd az ügyfelek döntései, illetve a munkavállalók szükségletei és tapasztalatai határozzák majd meg. Az EUFE tagcégei csaknem két évtizedes hazai tapasztalattal működtetnek cafeteria rendszereket, és mintegy 40.000 elfogadóhelyből álló hálózattal rendelkeznek, továbbá a legmagasabb szinten garantálják az utalványok és pénzügyi folyamatok biztonságát.

Kapcsolódó cikkeink