ETresearch szemkamerás vizsgálat a FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO partnereként
A 2012. február 5–8-a között tartandó FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO és az ETresearch együttműködésében szemkamerás vizsgálatokat végeznek. A vizsgálat célja, hogy a kiállításra látogatók szemével lehessen látni a pavilonban kiállítók standjait, felmérni azon kommunikációs felületeket, pavilonkialakításokat, melyek rendelkeznek az érdeklődés felkeltésének képességével..
Láthatóvá válik, hogy a látogatók milyen információk alapján tájékozódnak, mennyire használják a rendelkezésre álló információs és tájékoztató felületeket, táblákat. A kutatást követően egy összefoglaló dokumentáció készül a látogatók jellemző tekintetorientációjáról. Ennek segítségével az ETresearch információt tud biztosítani azon kihelyezéstípusokról, illetve információs felületekről, melyek felkeltették a látogatók érdeklődését
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonságok és új témák a 2026-os FRUIT LOGISTICA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >