ETresearch szemkamerás vizsgálat a FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO partnereként
A 2012. február 5–8-a között tartandó FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO és az ETresearch együttműködésében szemkamerás vizsgálatokat végeznek. A vizsgálat célja, hogy a kiállításra látogatók szemével lehessen látni a pavilonban kiállítók standjait, felmérni azon kommunikációs felületeket, pavilonkialakításokat, melyek rendelkeznek az érdeklődés felkeltésének képességével..
Láthatóvá válik, hogy a látogatók milyen információk alapján tájékozódnak, mennyire használják a rendelkezésre álló információs és tájékoztató felületeket, táblákat. A kutatást követően egy összefoglaló dokumentáció készül a látogatók jellemző tekintetorientációjáról. Ennek segítségével az ETresearch információt tud biztosítani azon kihelyezéstípusokról, illetve információs felületekről, melyek felkeltették a látogatók érdeklődését
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >