ETresearch szemkamerás vizsgálat a FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO partnereként
A 2012. február 5–8-a között tartandó FOODAPEST kiállításon a HUNGEXPO és az ETresearch együttműködésében szemkamerás vizsgálatokat végeznek. A vizsgálat célja, hogy a kiállításra látogatók szemével lehessen látni a pavilonban kiállítók standjait, felmérni azon kommunikációs felületeket, pavilonkialakításokat, melyek rendelkeznek az érdeklődés felkeltésének képességével..
Láthatóvá válik, hogy a látogatók milyen információk alapján tájékozódnak, mennyire használják a rendelkezésre álló információs és tájékoztató felületeket, táblákat. A kutatást követően egy összefoglaló dokumentáció készül a látogatók jellemző tekintetorientációjáról. Ennek segítségével az ETresearch információt tud biztosítani azon kihelyezéstípusokról, illetve információs felületekről, melyek felkeltették a látogatók érdeklődését
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három díjjal ismerték el a Market Csoport szakmai kiválóságát az ÉVOSZ évzáró gáláján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld közbeszerzési workshop, hogy a zöld közbeszerzésekben is a jó gyakorlatok terjedjenek el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
