Ételek, élelmiszerek eltarthatóságát növelő csomagolómegoldások
Az előre elkészített ételek iránti dinamikusan növekvő kereslet, valamint az áruházi szintű eltarthatóságot növelő megoldások iránti igények bővülése miatt a Bizerba Mérleg Hungária Kft. új üzletágat indított el a csomagológépek piacán.

Balogh Péter
értékesítési vezető
Bizerba
A hazai kiskereskedelmi láncok kínálatában is megtalálható módosított légterű (M.A.P.) és vákuum (SKIN) technológiával csomagolt ételek eltarthatósága a sokszorosára növekszik, így a vásárló számára vonzó lehetőséget jelent az ilyen jellegű ételek vásárlása és fogyasztása.
A Bizerba csomagológépek ezen technológiák alkalmazását áruházi szinten teszik lehetővé, ahol fontos, hogy kis helyen, de nagy kapacitással lehessen csomagolni az ételeket.
A hatékonyságot szem előtt tartva a Bizerba csomagológépek úgy lettek kifejlesztve, hogy egy eszközön elvégezhető legyen az M.A.P. és a SKIN csomagolási technológia is. Erre azért van szükség, mert különböző állagú ételekre más-más csomagolási technológia alkalmazandó: pl. egy könnyű szerkezetű étel lecsomagolása SKIN technológiával nem javasolt, ugyanakkor M.A.P. módszerrel már könnyedén megoldható. Ennek eredményeképpen előre elkészített ételek széles skálája, sajtok, húsok, halak, zöldségek, gyümölcsök, valamint desszertek is lecsomagolhatók egyetlen eszköz segítségével.
A védőgázas vagy vákuumcsomagolt termékek nemcsak eltarthatósági szempontból vonzóak a vásárlók számára, de jól illeszkednek a jelenlegi fokozott higiéniai elvárásokhoz is. A megfelelő termékhigiénia, a termék esztétikus megjelenítése az áruházakban növeli a vásárlók bizalmát és hozzájárul a vásárlói élményhez.
A Bizerba csomagológépekhez szeletelő, címkéző, súlymérő berendezések is csatlakoztathatók, így komplex megoldást tudunk biztosítani partnereink részére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Az EuroShopon jártunk – nemzetközi trendek a Retail és POP szakmában
A düsseldorfi EuroShop kiállítás a világ legnagyobb Retail és POP…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >