Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az vállalat első folyékony eszpresszó koncentrátuma (az Espresso Concentrate) lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy otthonuk kényelmében készítsenek barista-stílusú, hideg eszpresszó italokat. Az újdonság két változatban érhető el: fekete és édes vaníliás ízesítéssel.
Az innováció válasz a világszerte növekvő hidegkávé-fogyasztásra, amely trend motorját a fiatalabb generációk jelentik – írja a Food Dive. A Nestlé becslése szerint az otthonon kívül elfogyasztott kávék harmada hidegkávé.
– A Nescafé Espresso Concentrate segítségével azt kínáljuk a fiatal generációk számára, amire vágynak: hideg, kényelmesen elkészíthető, személyre szabható és prémium kávéélményt, amelyet otthonukban is élvezhetnek – nyilatkozta Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős stratégiai üzletágának vezetője.
A koncentrátum vízben vagy tejben könnyen oldódik, így a fogyasztók gép nélkü könnyen készíthetnek belőle jéggel és tejjel vagy vízzel kevert jeges mochát, macchiatót vagy cappuccinót.
A Nestlé komoly jelenléttel bír a hidegkávé-piacon. 2023-ban a népszerű Coffee Mate kávékrémpor márkával belépett a jegeskávé kategóriába, ami az első jelentős innováció volt a márka 60 éves történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >A kávé, ami összeköt: trendek és kihívások a kávépiacon
A kávé ma már a mindennapi életünk része, és bár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >