Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az vállalat első folyékony eszpresszó koncentrátuma (az Espresso Concentrate) lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy otthonuk kényelmében készítsenek barista-stílusú, hideg eszpresszó italokat. Az újdonság két változatban érhető el: fekete és édes vaníliás ízesítéssel.
Az innováció válasz a világszerte növekvő hidegkávé-fogyasztásra, amely trend motorját a fiatalabb generációk jelentik – írja a Food Dive. A Nestlé becslése szerint az otthonon kívül elfogyasztott kávék harmada hidegkávé.
– A Nescafé Espresso Concentrate segítségével azt kínáljuk a fiatal generációk számára, amire vágynak: hideg, kényelmesen elkészíthető, személyre szabható és prémium kávéélményt, amelyet otthonukban is élvezhetnek – nyilatkozta Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős stratégiai üzletágának vezetője.
A koncentrátum vízben vagy tejben könnyen oldódik, így a fogyasztók gép nélkü könnyen készíthetnek belőle jéggel és tejjel vagy vízzel kevert jeges mochát, macchiatót vagy cappuccinót.
A Nestlé komoly jelenléttel bír a hidegkávé-piacon. 2023-ban a népszerű Coffee Mate kávékrémpor márkával belépett a jegeskávé kategóriába, ami az első jelentős innováció volt a márka 60 éves történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >