Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az vállalat első folyékony eszpresszó koncentrátuma (az Espresso Concentrate) lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy otthonuk kényelmében készítsenek barista-stílusú, hideg eszpresszó italokat. Az újdonság két változatban érhető el: fekete és édes vaníliás ízesítéssel.
Az innováció válasz a világszerte növekvő hidegkávé-fogyasztásra, amely trend motorját a fiatalabb generációk jelentik – írja a Food Dive. A Nestlé becslése szerint az otthonon kívül elfogyasztott kávék harmada hidegkávé.
– A Nescafé Espresso Concentrate segítségével azt kínáljuk a fiatal generációk számára, amire vágynak: hideg, kényelmesen elkészíthető, személyre szabható és prémium kávéélményt, amelyet otthonukban is élvezhetnek – nyilatkozta Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős stratégiai üzletágának vezetője.
A koncentrátum vízben vagy tejben könnyen oldódik, így a fogyasztók gép nélkü könnyen készíthetnek belőle jéggel és tejjel vagy vízzel kevert jeges mochát, macchiatót vagy cappuccinót.
A Nestlé komoly jelenléttel bír a hidegkávé-piacon. 2023-ban a népszerű Coffee Mate kávékrémpor márkával belépett a jegeskávé kategóriába, ami az első jelentős innováció volt a márka 60 éves történetében.
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >L’OR bemutatja a Ferrari Hypercar-partnerség ihlette Passione Rossa kávékülönlegességét
A L’OR Espresso büszkén mutatja be az új L’OR Passione…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >