Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 23. 09:19

Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az vállalat első folyékony eszpresszó koncentrátuma (az Espresso Concentrate) lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy otthonuk kényelmében készítsenek barista-stílusú, hideg eszpresszó italokat. Az újdonság két változatban érhető el: fekete és édes vaníliás ízesítéssel.

Az innováció válasz a világszerte növekvő hidegkávé-fogyasztásra, amely trend motorját a fiatalabb generációk jelentik – írja a Food Dive. A Nestlé becslése szerint az otthonon kívül elfogyasztott kávék harmada hidegkávé.

– A Nescafé Espresso Concentrate segítségével azt kínáljuk a fiatal generációk számára, amire vágynak: hideg, kényelmesen elkészíthető, személyre szabható és prémium kávéélményt, amelyet otthonukban is élvezhetnek – nyilatkozta Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős stratégiai üzletágának vezetője.

A koncentrátum vízben vagy tejben könnyen oldódik, így a fogyasztók gép nélkü könnyen készíthetnek belőle jéggel és tejjel vagy vízzel kevert jeges mochát, macchiatót vagy cappuccinót.

A Nestlé komoly jelenléttel bír a hidegkávé-piacon. 2023-ban a népszerű Coffee Mate kávékrémpor márkával belépett a jegeskávé kategóriába, ami az első jelentős innováció volt a márka 60 éves történetében.

Kapcsolódó cikkeink