Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az vállalat első folyékony eszpresszó koncentrátuma (az Espresso Concentrate) lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy otthonuk kényelmében készítsenek barista-stílusú, hideg eszpresszó italokat. Az újdonság két változatban érhető el: fekete és édes vaníliás ízesítéssel.
Az innováció válasz a világszerte növekvő hidegkávé-fogyasztásra, amely trend motorját a fiatalabb generációk jelentik – írja a Food Dive. A Nestlé becslése szerint az otthonon kívül elfogyasztott kávék harmada hidegkávé.
– A Nescafé Espresso Concentrate segítségével azt kínáljuk a fiatal generációk számára, amire vágynak: hideg, kényelmesen elkészíthető, személyre szabható és prémium kávéélményt, amelyet otthonukban is élvezhetnek – nyilatkozta Axel Touzet, a Nestlé kávémárkákért felelős stratégiai üzletágának vezetője.
A koncentrátum vízben vagy tejben könnyen oldódik, így a fogyasztók gép nélkü könnyen készíthetnek belőle jéggel és tejjel vagy vízzel kevert jeges mochát, macchiatót vagy cappuccinót.
A Nestlé komoly jelenléttel bír a hidegkávé-piacon. 2023-ban a népszerű Coffee Mate kávékrémpor márkával belépett a jegeskávé kategóriába, ami az első jelentős innováció volt a márka 60 éves történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >