Eszpresszó helyett kapszulás kávé
Az eladott eszpresszó kávégépek száma az elmúlt években folyamatosan csökkent hazánkban, a kávékapszulák lefőzésére alkalmas kávégépek forgalma ugyanakkor egyre nő – mondta a Nestlé Nespresso divíziójának magyarországi vezetője az MTI-nek.
Flesch Gábor kiemelte: míg 2007-ben 237 ezer új eszpresszó gépet értékesítettek Magyarországon, addig 2009-ben már csak 157 ezret. A kávékapszulás gépek aránya viszont folyamatosan emelkedett ebben az időszakban. A kapszulás kávégépek előnye az, hogy adagonként vákuumcsomagolt kávét használ fel, amelyekből így jobb minőségű, mindig friss kávé nyerhető.
A divízióvezető rámutatott: Nyugat-Európában már lassan 10 éve tart a kávékapszulás gépek térnyerése a piacon, Magyarországon azonban csupán 2008-ban jelent meg a kiskereskedelemben az első ilyen zártrendszerű eszpresszó gép. Azóta azonban folyamatosan nő ezeknek a gépeknek az eladása, 2009-ben mennyiségben már a piac 5, értékben pedig 14 százalékát tették ki – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >